پرداخت تسهیلات به کارفرمایان برای اشتغال مددجویان

اقتصاد ایران: قزوین- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: کارفرمایان و صاحبان مشاغل در صورت بکارگیری یک مددجو به ازای آن تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر کشاورز حسین آبادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) سال‌ها است که رویکرد فعالیت‌های خود را از تواندهی به توانمندسازی تغییر داده است و در این مسیر تلاش می‌کند بستر ارتقای زندگی مددجویان را فراهم کند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد در توانمندسازی مددجویان اشتغال زایی از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و یا از طریق اشتغال در مراکز تولیدی و خدماتی است که این امر به فراخور شرایط افراد متفاوت است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: مددجویانی که توانایی و مهارت لازم را برای اشتغال داشته باشند، می‌توانند از طریق دریافت تسهیلات برای ایجاد اشتغال اقدام کنند و منبع درآمدی را برای اداره زندگی خویش فراهم کنند.

وی افزود: مددجویان متقاضی تسهیلات اشتغال زایی باید مهارت و توانایی لازم را داشته باشند و همچنین در رشته‌ای اقدام به اشتغال زایی کنند که آن رشته دارای مزیت‌های اقتصادی باشد.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: یکی دیگر از فرصت‌های اشتغال برای مددجویان استفاده از ظرفیت کارفرمایان است که در این بخش بسته تشویقی در نظر گرفته شده است که براساس این بسته تشویقی، به ازای بکارگیری هر مددجو تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: کارفرمایان و صاحبان مشاغل در صورت بکارگیری یک مددجو به ازای آن تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده و یا به مدت دو سال از پرداخت حق بیمه نیروی جذب شده معاف بوده و این هزینه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در اجرای این روش‌های اجرایی، رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه آموزش‌های مهارت فنی و حرفه‌ای به مددجویان است تا با آمادگی لازم وارد بازار کار شوند.

وی یادآورشد: اشتغال زایی و ایجاد شغل برای آنها رویکردی است که با استفاده از ظرفیت‌های مختلف پیگیری می‌کنیم چراکه اعتقاد داریم در این روش فرصت‌های ایجاد کرامت برای مددجویان بیشتر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ