پویش همراهان سفر ایمن در استان سمنان اجرا شد

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه پویش سراسری همراهان سفر ایمن برای استان در حال اجرا است، گفت: این طرح با استقبال خوبی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهر سمنان ضمن بیان اینکه پویش سراسری همراهان سفر ایمن برای استان سمنان در حال اجرا است، ابراز داشت: هدف از این راه اندازی این پویش کاهش تصادفات جاده‌ای و رفع یکنواختی راه‌های مواصلاتی است.

وی ضمن بیان اینکه سه ایستگاه نوروزی برای اجرای این طرح فعال است، افزود: این طرح از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت در واقع می کوشد تا افزایش ایمنی برای مسافران یادآور شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه در این ایستگاه‌های نوروزی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نیز اجرا می‌شود، ابراز داشت: این برنامه‌ها پیام‌های ایمنی و ترافیکی را به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای در استان سمنان ارائه می‌کند.

منصور کیایی ضمن بیان اینکه این طرح نوروزی با استقبال خوب مسافران نوروزی مواجه شده است، تصریح کرد: پذیرایی از مسافران، اجرای نمایش با محتوای ایمنی، برگزاری مسابقه و غیره از دیگر برنامه‌هایی که در این ایستگاه‌ها انجام می‌شود تا مسافران ضمن ترغیب به توقف با تمدن، فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شده و آنها را تشویق به ماندگاری در استان سمنان کند.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد سوانح رانندگی در سی کیلومتری ورودی شهرها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می‌دهند، افزود: این گونه طرح‌ها می‌تواند سفر ایمن و نشاط آور را برای مسافران نوروزی به همراه داشته باشد و ضمن آن با ایجاد جاذبه در مسیر رانندگان را به استراحت یک ربع بعد از هر دو ساعت رانندگی تشویق کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ