۵۶ هزار نفر آموزش آتش نشانی را سال گذشته در کاشان فرا گرفتند

اقتصاد ایران: کاشان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: بیش از ۵۶ هزار نفر آموزش آتش نشانی را طی سال ۱۴۰۱ در کاشان فراگرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر سیدمصطفی محتشمیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته ۵۶ هزار و ۳۷۷ نفر در شهرستان کاشان آموزش‌های اولیه ایمنی و پیشگیری از سوانح وحوادث، نحوه استفاده از کپسول‌های اطفا حریق و دوره‌های تخصصی را فراگرفتند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد آموزش‌ها، ۵۳ هزار و ۹۷۴ نفر تحت آموزش‌های برون سازمانی بوده‌اند، ابراز داشت: ارائه آموزش ایمنی برای محصلین شامل مقاطع مهدکودک -پیش دبستانی چهار هزار و ۶۸۹ نفر، دوره اول ابتدایی ۴۰ هزار و ۸۱۹ نفر، دوره دوم متوسطه هشت هزار و ۳۳۶ نفر و دانشجو ۹۳۰ نفر بوده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: همچنین آموزش برای کارمندان و کارگران ادارات و نهادها و ارگان‌ها ۶۰۵ نفر، کارگران شرکت‌ها و کارگاهی ۲۹۵ نفر، نیروهای مسلح واعضای پایگاه‌های بسیج ۲۰۳ نفر، آموزش محلی و شهروندی ۴۰۰ نفر، مراکز تفریحی ۵۰۰ نفر، طرح آتش نشان داوطلب ۳۴۰ نفر و اصناف و بازاریان ۶۰ نفر از دیگر موارد آموزش ایمنی بوده که به صورت تئوری و عملی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مربیان آموزشی این سازمان با حضور مستمر در مراکز مذکور آموزش‌های لازم رادر زمینه اصول ایمنی وضرورت رعایت آنها، علل ایجاد حوادث و سوانح، نحوه ارتباط با سازمان، چگونگی مقابله با آتش سوزی در لحظات اولیه و نحوه استفاده از خاموش کننده‌های دستی جهت آتش سوزی‌های ناشی از جامدات، گاز و مایعات قابل اشتعال و همچنین انتقال موارد ایمنی جهت جلوگیری از حوادث را آموزش دادند.

محتشمیان با تأکید بر اهمیت، ضرورت و مستمر آموزش ضمن خدمت برای آتش نشانان گفت: در این زمینه تعداد ۱۶ دوره تخصصی و عمومی معادل ۱۳ هزار و ۶۸۳ نفر-ساعت آموزش در سال گذشته برای کارکنان سازمان در راستای بروز رسانی و آمادگی آنان برنامه ریزی و برگزار گردیده است.

وی تأکید کرد: فراخوان عمومی طرح «آتش نشان داوطلب» این سازمان جهت اقشار مختلف شهروندان طی یک ساله اخیر در حال انجام است که علاقمندان، می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان به شماره ۱۰۰۰۰۰۱۲۵۰۰۰ مشارکت خود را در این طرح اعلام تا برنامه‌ریزی‌های آموزشی صورت پذیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ