ثبت بیش از ۷۵۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اقتصاد ایران: اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۷۵۳ هزار و ۶۰۷ تردد از آغاز طرح نوروزی راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر سه‌شنبه در اولین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها و شورای هماهنگی ترافیک استان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی راهداری یعنی از ۲۴ اسفند تا به امروز ۷۵۳ هزار و ۶۰۷ تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۸ درصدی تردد را در محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

وی از انباشت ۵۶ هزار وسیله نقلیه در تاریخ ۶ فروردین ماه در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: به دلیل شرایط مناسب جوی امسال ماندگاری مسافر بیشتر از سال‌های گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حضور مستمر راهداران را به صورت شبانه روزی در راهدارخانه‌ها و تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و گفت: در جهت ایمنی سازی محورها عملیات لکه گیری، آراستگی و نظافت جاده، خط کشی، تهیه و نصب تجهیزات ایمنی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، تعمیر و اجرای روشنایی در محورهای پرتردد، آسفالت، شستشوی علائم و نصب بنرهای ایمنی در جاده‌های استان انجام شده است.

وثوقی با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن نیز در ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل اجرا می‌شود، افزود: این طرح مهم با شعار سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما در کیلومتر ۹۸ محور اردبیل پارس آباد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سحر و کیلومتر ۷۷ محور اردبیل سرچم مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ارم کوثر و در محوراردبیل-آستارا گردنه حیران تا ۱۵ فروردین ماه در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی، ارتقا دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی و ترغیب مسافران به توقف در مسیرهای منتخب از جمله اهداف اجرای طرح «پویش نوروزی همراهان سفر ایمن» است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل ادامه داد: باوجود بارش مقطعی هیچ‌گونه توقفی در محورهای استان به وجود نیامد و تمام نیروها و تجهیزات با آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران در جاده‌ها حضور دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ