لزوم بهره مندی جوانان از آموزش در حوزه فضای مجازی

اقتصاد ایران: اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آموزش فضای مجازی جزو واجب ترین آموزش‌ها در فراجا است و آموزش جوانان در این حوزه می‌تواند خیلی از مشکلات کشور را حل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با فرماندهان مرکز آموزش مالک اشتر با اشاره به اهمیت تربیت نیروی کارآمد و انقلابی اظهار داشت: تربیت نیروی کیفی، کاردان، هوشمند، وظیفه شناس و دلسوز خیلی مهم است. تربیت و آموزش کار مقدسی است و آموزش خوب می‌تواند پشتوانه مناسب برای فراجا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه آموزش‌ها در فراجا باید هدفمند باشد، گفت: اگر آموزش‌های سطح کشور هدفمند بود خیلی از مشکلات امروز کشور وجود نداشت و ارتقای دانش و آموزش در فراجا موجب موفقیت در اجرای مأموریت‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شعار سال بیان کرد: شعار سال نیز به آموزش بر می‌گردد و اگر آموزش مناسب در سطح جامعه صورت بگیرد می‌تواند به محقق شدن شعار سال کمک کند.

دری نجف آبادی تأکید کرد: باید کار آموزش جدی گرفته شود و آموزش مرحله‌ای خیلی به بهتر شدن کار کمک می‌کند و البته یکی از مهمترین بخش‌های آموزش، آموزش عملی است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از مشکلات کشور ریشه در عدم آموزش و رفتارهای اشتباه دارد، گفت: آموزش اخلاقی، نظامی، رفتاری و فضای مجازی باید به‌روز باشد و جوانان بتوانند در همه ابعاد از آموزش‌ها بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: آموزش فضای مجازی جزو واجب ترین آموزش‌ها در فراجا است و آموزش جوانان در حوزه فضای مجازی می‌تواند خیلی از مشکلات کشور را حل کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ