۹ میلیون مسافر نوروزی از اماکن گردشگری خوزستان دیدن کردند

اقتصاد ایران: اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ۹ میلیون مسافر از اماکن گردشگری استان در ایام نوروز بازدید کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در ستاد نوروزی استان خوزستان با اشاره به افزایش چشمگیر میهمانان نوروزی در استان خوزستان از بازدید ۹ میلیون مسافر از اماکن گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با فراهم کردن زیرساخت حضور سرمایه گذران در این حوزه می‌توانند در رشد گردشگری و اقتصادی نقش بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به حضور مستمر و شبانه روزی بازرسان و ناظران در حوزه خدمات سفر و شهرداری‌های استان و بازدید از خدمات ارائه شده ادامه داد: ناظران و بازرسان به‌طور مستمر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه خدمات سفر شهرستان‌های استان بازدید و مسئولان در اسرع وقت در راستای رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات دهی اقدام می‌کنند.

خانچی با اشاره به استقبال میهمانان نوروزی از محل اسکان‌های تعبیه شده در خوزستان خبر داد: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های متولی، تاکنون بیش از یک میلیون نفر از این محل‌ها برای استراحت استفاده کرده‌اند.

وی به کاهش تصادفات برون شهری در خوزستان اشاره کرد و افزود: تاکنون تصادفات جاده‌های برون شهری ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده در صورتی که تردد بین شهری در این بازده زمانی نزدیک به ۳۰ درصد افزایش یافته است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ هزار نفر از ایستگاه‌های مجاز و ایمن دریایی استان بازدید کردند، بیان کرد: ۶۰ هزار مسافر در طرح نوروزی با استفاده از شناورهای مجاز بازدید کرده‌اند.

وی گفت: در قالب اردوهای راهیان نور نیز ۲۵۰ هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور دریایی بازدید کردند و با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان آب و برق بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب راهیان پیشرفت از سدهای استان دیدن کردند و با پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی آشنا شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ