۲۱ تاسیسات گردشگری استان سمنان مشمول دریافت تذکر شدند

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه با هدف بهبود کیفیت خدمات به مسافران نوروزی تاسیسات گردشگری بازدید می‌شوند، گفت: ۲۱ تاسیسات گردشگری استان مشمول دریافت تذکر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کرم زاده ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از تأسیسات گردشگری شهر سمنان ضمن بیان اینکه با هدف بهبود وضعیت خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی از تمامی اماکن گردشگری بازدید می‌شود، ابراز داشت: این بازدیدها تمامی هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌های بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و غیره را در بر دارد.

وی ضمن بیان اینکه نظارت بر این تأسیسات گردشگری برای سال جاری به نسبت سال‌های قبل افزایش داشته است، افزود: این اقدام با رویکرد ارتقا رضایت مسافران و تغییر استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه طی ۲۰ روز گذشته بالغ بر ۴۲۳ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری انجام شده است، ابراز داشت: با این اقدامات می‌کوشیم تا خاطره سفر برای مسافران نوروزی دلنشین شود و سمنان را به عنوان استان گردشگری انتخاب کنند.

کرم زاده ضمن بیان اینکه ۲۱ مورد از تأسیسات گردشگری استان سمنان مشمول دریافت تذکر شدند، در ادامه تصریح کرد: یک فقره اخطار کتبی نیز به یکی از این تأسیسات گردشگری داده شده است.

وی ضمن بیان اینکه در صورت تکرار و عدم رعایت موارد اخطاری با واحد مربوط به طور جد برخورد می‌شود، افزود: در صورتی که یکی از موازین بهداشت، قیمت، عدم رعایت شأن مسافران و غیره رعایت نشود واحد مربوط پلمب خواهد شد.

به گزارش مهر، طی اجرای طرح نوروزی ۱۷۰ هزار و ۵۰۸ مسافر از جاذبه‌های استان سمنان بازدید کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ