۲۳ رمضان روز جهانی قدس است/روز اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام

اقتصاد ایران: کرمان- رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقرر شد جمعه ۲۳ ماه رمضان به عنوان روز قدس اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سفر به کرمان و کنار مزار سردار دل‌ها در جمع خبرنگاران گفت: خدای بزرگ را شاکریم که آرمان مقدس امام پس از ارتحال ایشان با پرچمداری و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) روز به روز بالنده‌تر و قدرتمندتر به پیش می‌رود و توانایی‌های امت اسلامی برای تحقق آن هر روز پدیدارتر می‌شود.

حاج قاسم چهره بین‌المللی مقاومت است

وی سردار حاج قاسم سلیمانی را نماد بارز و برجسته این مسیر دانست و با اشاره به نقش شهید سلیمانی در قدرتمند نمودن ظرفیت‌های امت اسلامی برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف و رهایی مردم فلسطین از یوغ رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و خنثی سازی فتنه بزرگ داعش و تروریسم تکفیری گفت: حاج قاسم همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند چهره بین‌المللی مقاومت است و در مسیر آزادی قبله نخست مسلمین و دفاع از مظلومان آغازگری راه و مکتبی شد که حتی پس از شهادت و ترور ناجوانمردانه ایشان مسیرش همچنان در جبهه مقاومت ادامه دارد و بحق او را شهید قدس نامیده‌اند.

شریف با اشاره به اهمیت فوق‌العاده مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس و لزوم بسیج همه جانبه ظرفیت‌ها و توانایی‌های جوامع و ملل اسلامی برای برگزاری شکوهمند و قدرتمندانه اظهار کرد: با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، طی مشورت با مقامات و نهادهای متولی این حوزه در داخل و خارج از کشور مقرر گردید جمعه ۲۳ ماه رمضان (۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲) به عنوان روز جهانی قدس اعلام شود تا امت اسلامی در سراسر جهان به صورت یکپارچه و پرشور و در صفوف فشرده در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کنند.

روز قدس ۱۴۰۲ از سرنوشت ساز ترین صحنه‌های حمایت از آرمان قدس

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد انتفاضه و قدس به منظور برنامه ریزی و هماهنگی و هم افزایی نهادها و ظرفیت‌های فعال در حوزه قدس و فلسطین خاطرنشان کرد: اشغال فلسطین یک توطئه بین‌المللی برای تسلط بر جهان اسلام و غارت منابع و ثروت‌های مسلمین به ویژه در منطقه غرب آسیا بود و از ۷۵ سال گذشته تاکنون هر روز ابعاد و زوایای جدیدی از آن برای افکار عمومی جهانیان پدیدار می‌شود.

شریف روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ را از سرنوشت ساز ترین و تاریخی‌ترین صحنه‌های حمایت از آرمان قدس و نمایش اتحاد و اتفاق جوامع و ملل حق طلب و آزاده جهان به ویژه ملت‌های مسلمان از فلسطین قهرمان محسوب و گفت: شعار محوری روز جهانی قدس امسال در مشورت با نخبگان و فعالان حوزه قدس و فلسطیم در روزهای آتی انتخاب و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

فرجام تحولات و وقایع جاری برای کابینه نتانیاهو خطرناک است

وی گذشتن معترضان از موانع امنیتی و ورود به ساختمان کنست و برخورد نیروهای امنیتی رژیم کودکش با آنان را حاوی پیام‌های سخت و دردناک دانست و تاکید کرد: بی شک فرجام تحولات و وقایع جاری برای کابینه نتانیاهو خطرناک است.

وی گفت: حاج قاسم تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را حتی به نسل چهارم فلسطینی‌ها یاد بدهد و او الهام بخش مبارزه همه جانبه شد.

شریف گفت: امروز به برکت تلاش فرزندان فلسطینی و جبهه مقاومت و تدابیر رهبری و میدان داری حاج قاسم و شاگردان تربیت یافته در مکتب او همه سرزمین ۲۷ هزار کیلومتری صحنه مبارزه برای آزادی بیت المقدس است.

شریف افزود: ۴۴ سال از نامگذاری معجزه گونه امام خمینی برای روز قدس با فلسفه حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان فلسطین می‌گذرد، در ۴۴ سالمین روز قدس دومین راهپیمایی ملی کشور را در روز قدس برگزار می‌کنیم.

از هر زمانی دیگری به پیروزی نزدیک تریم

وی افزود: رهبر انقلاب همواره بر آرمان و کمک و تلاش برای تقویت جبهه مقاومت تاکید دارند، پرچمدار و علمدار این صحنه در بیست و چند سال گذشته حاج قاسم سلیمانی بود که شاهد به ثمر نشستن زحمات او در تقویت جبهه مقاومت هستیم و تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را حتی به نسل چهارم فلسطینی‌ها یاد بدهد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، داشت: شواهد حاکی از آن است روزهای جهانی قدس و بازخوانی پرونده فلسطین در ۴۴ سال گذشته و توانمندی جبهه مقاومت به بار نشسته است و از هر زمانی دیگری به پیروزی نزدیک تریم.

وی افزود: ملت‌های مسلمان، روز قدس امسال روز اعلام پایان پیمان ننگین و خفت بار آبراهام خواهد بود وامروز رژیم صهیونیستی تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی و امنیتی روبرو است که از چند سال قبل شروع شده بود.

شکاف بی‌سابقه در رژیم اجاره‌ای و کودک کش صهیونیستی

سردار شریف قصد استعفای تعدادی از اعضای کابینه نخست وزیر جلاد و جعلی صهیونیستی را بیانگر شکاف بی‌سابقه در رژیم محسوب و تصریح کرد: جنگ قدرت امروز در رژیم غاصب به حدی رسیده است که هر یک از احزاب تشکیل دولت بدهند، احزاب دیگر از هیچ تلاشی برای به زیر کشیدن آن فروگذار نخواهند کرد و این واقعیت دلالت بر ذات پلید و ماهیت این رژیم اجاره‌ای و کودک کش دارد.

او با تاکید بر اینکه به فضل الهی تارهای خانه عنکبوت در حال پاره شدن است، بیان داشت: آتشی که زبانه‌های آن این روزها به ساختمان کنست رسیده است، به راحتی خاموش شدنی نیست و فروپاشی قریب‌الوقوع دولت جلاد نتانیاهو را نوید می‌دهد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بازداشت‌های گسترده این روزهای فلسطینیان و یورش اشغالگران به مسجد الاقصی و حمله به اعتکاف کنندگان در حال مناجات و نیایش در ماه مبارک رمضان را از اقدامات صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر وقایع این روزها در شهرهای صهیونیستی برشمرد.

روز جهانی قدس زلزله ویرانگر دیگری بر پیکر رژیم صهیونیستی

وی تصریح کرد: به یاری خداوند متعال روز جهانی قدس امسال، زلزله ویرانگر دیگری بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد و نخست وزیر دیکتاتور و تروریست صهیونیست‌ها را به ساعت صفر و حذف از صحنه سیاست نزدیک خواهد ساخت.

سردار شریف ظهور گروه مقاومت «عرین الاسود» و به صحنه آمدن نسلی شامخ، مؤمن و شکست ناپذیر به میدان انتفاضه که با سینه‌های سپر شده برابر اشغالگران صهیونیستی مقاومت می‌کنند را تهدیدی راهبردی برای صهیونیست‌ها توصیف کرد و افزود: حمایت آحاد امت اسلامی از آرمان فلسطین و اعلام نفرت و بیزاری مجدد از غاصبان قدس شریف در روز جهانی قدس بی شک برای تداوم مقاومت مردم مظلوم فلسطین، تولید قدرت مضاعف را به همراه خواهد داشت و اعلام ابطال پیمان پلید و فریبنده صلح آبراهام و محکومیت عادی سازی روابط با رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی از پیامدهای آن خواهد بود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ را از سرنوشت سازترین و تاریخی‌ترین صحنه‌های حمایت از آرمان قدس و نمایش اتحاد و اتفاق جوامع و ملل حق طلب و آزاده جهان به ویژه ملت‌های مسلمان از فلسطین قهرمان محسوب و تصریح کرد: شعار محوری روز جهانی قدس امسال در مشورت با نخبگان و فعالان حوزه قدس و فلسطین در روزهای آتی انتخاب و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ