زنجان دبیرخانه شبکه ملی در حوزه کارآفرینی شد

اقتصاد ایران: زنجان-سرپرست امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از انتخاب زنجان به عنوان دبیرخانه شبکه ملی در حوزه کارآفرینی و توانمندسازی خبر داد.

حمیدرضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه برنامه‌های برگزار شده طی سال گذشته در حوزه جوانان، حاکی از رشد فعالیت‌های این بخش بوده است، گفت: یکی از اتفاقات خوب برای امور جوانان، انتخاب زنجان به عنوان دبیرخانه شبکه ملی در حوزه کارآفرینی و توانمندسازی بود.

وی انتخاب زنجان به عنوان دبیرخانه شبکه ملی در حوزه کارآفرینی و توانمندسازی را فرصتی مغتنم برای جوانان استان دانست و اظهار کرد: بدون شک با ایجاد این شبکه، شاهد هم‌افزایی و تعامل اعضای شبکه در موضوعات تخصصی خواهیم بود.

این مسئول در ادامه به حمایت از اجرای طرح‌های فراگیر جوانان، اشتغال و کارآفرینی و نیز اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: برگزاری رویدادهایی چون جشن وصال در هفته جوان، تجلیل از ۹۰ جوان برتر استان و … از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال گذشته به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با ابراز خرسندی از روند رو به رشد برنامه‌های این معاونت در سال گذشته، خاطرنشان کرد: از دیگر افتخارات این معاونت در سال گذشته می‌توان به دستیابی به عدد بالاتر از شاخص تعداد مجوزهای صادر شده برای سمن‌های جوانان، برگزاری استارآپ ویکند ایران دخت و نیز کسب رتبه اول کشوری توسط موسسه یادآوران فرهنگ کهن در سومین جشنواره اتفاق اشاره کرد.

اسماعیلی به دیگر برنامه‌های اجرا شده طی سال گذشته در حوزه معاونت امور جوانان این اداره‌کل اشاره و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و جشنواره استانی و ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور، رعایت الگوی بومی و روستایی در طراحی غرفه، کسب عنوان برتر در حوزه‌های معرفی کارآفرینان نمونه استانی و … جزو افتخارات این معاونت در سال گذشته محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ