امدادرسانی نجاتگران زنجانی به آسیب دیدگان در ۶۰ حادثه

اقتصاد ایران: زنجان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی نجاتگران هلال احمر استان به ۳۷۱ مسافر در ۶۰ تصادف جاده ای و برف و کولاک امدادرسانی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید قاسم موسوی افزود: طرح نوروزی امداد از ۲۴ اسفند سال گذشته در ۱۱ پایگاه و پنج پست امداد و نجات جاده‌ای استان آغاز شد که تاکنون برای ۳۷۱ مسافر نوروزی در جاده‌های استان امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تا هفتم فروردین ۶۰ حادثه ثبت شده است، یادآوری کرد: از این تعداد ۴۷ تصادف جاده‌ای بوده که ۸۹ نفر از هموطنان در سوانح مصدوم شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حوادث بیان شده، ۹ نفر از هموطنان در دم جان باختند، هفت مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و پنج نفر نیز سرپایی مداوا شدند.

موسوی خاطرنشان کرد: در هفت مورد حوادث برف و کولاک جاده‌ای نیز تیم‌های عملیاتی هلال احمر ۲۵ مسافر نوروزی گرفتار در این شرایط جوی را در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای اسکان داده اند.

وی با بیان اینکه سه مورد حوادث شهری، مناسبتی و حضوری نیز هر کدام یک مرد در مدت بیان شده ثبت شده است، ادامه داد: ۹۸ تیم عملیاتی با ۲۶۳ نجاتگر در امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از تصادف جاده‌ای، برف و کولاک، کوهستان و حوادث شهری امدادرسانی کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سوانح ۶۰ دستگاه آمبولانس، ۳۸ خودروی نجات و ۱۴ ست هیدرولیک نجات و ست سبک نجات بکارگیری شده است.

موسوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ