شهید «شکرالله کیانی» زمان شناس واقعی بود

اقتصاد ایران: شهرکرد- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: شهید «شکرالله کیانی» کارگر ذوب آهن بود، ایشان یک امام شناس و زمان شناس واقعی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، پیش از ظهر سه شنبه به همراه سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به مناسبت عید نوروز و ماه ضیافت الهی با خانواده جاویدالاثر شکرالله کیانی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام حسینی صدر در این دیدار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سال جدید، گفت: شهدای عزیز با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها به این جایگاه والا رسیدند.

وی افزود: حضور ما در جمع خانواده شهدا برای این است که روحیه بگیریم زیرا شما مادران و خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: این دنیای فانی تاریک است و تنها جاهایی از این دنیا نورانیت دارد که منازل شهدا یکی از نقاط نورانی دنیاست.

حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به اینکه شهید شکرالله کیانی کارگر ذوب آهن بود، اظهار کرد: شهید یک امام شناس و زمان شناس واقعی بود.

مادر شهید شکر الله کیانی ضمن تقدیر از پاسداران اظهار کرد: تشکیل انجمن اسلامی در روستای هرچگان (زادگاه شهید)، انجام کارهای عمرانی در روستا، عضویت در شورای اسلامی روستا در سال ۶۱، حضور در دفاع مقدس و عملیات والفجر مقدماتی را از سوابق شهید شکرالله کیانی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید در وصیت نامه نوشته من دوست داشتم این شکلی شهید شوم (جاویدالاثر) و مثل حضرت زهرا سلام الله علیها پیدا نشوم و مخفی باشم.

مادر شهید شکرالله کیانی همچنین عنایات شهید به خانواده بعد از شهادت را یادآوری کرد که با توسل به ایشان مشکلات آنها رفع می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ