حضور گروه جهادی تبلیغی گامی موثر در راستای اجرای منویات رهبری است

اقتصاد ایران: بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضور گروه جهادی تبلیغی در استان گامی موثر در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و جمعی از روحانیون و مبلغان جهادی با وی ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته اداره کل تبلیغات اسلامی در این ایام، از سوی مبلغین خوش ذوق، کاری بس پسندیده است.

وی در ادامه افزود: فعالیت‌های ارزنده‌ای که انجام گرفته است لذا ضرورت دارد در سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز این برنامه با مشارکت سایر دستگاه‌ها در موقعیت‌های خاص و در طول سال استمرار پیدا کند؛ چرا که مهمانان و گردشگران زیادی به استان هرمزگان عزیمت دارند و شاهد ورود خیل عظیم مسافران و گردشگران به این استان در طول سال هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بر اجرای فعالیت تبلیغی با گرایش کودک و نوجوان در استان تاکید و تصریح کرد: در برهه کنونی که دشمنان انقلاب چشم دوخته‌اند تا نسل نوجوان ما را به گمراهی بکشاند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور طلاب خوش ذوق ویژه کودکان و نوجوانان در استان با یک رویکرد جدید یک ضرورت است و زمینه‌سازی این مهم از سوی حجت‌الاسلام حقانی مدیرکل توانمند و خوش ذوق استان انجام گرفت که این مهم گامی موثر در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، ولایت‌مداری را شرط اصلی تبلیغ جهادی دانست و تصریح کرد: مبلغان جهادی باید هر دو دانش و بینش لازم را فراگرفته و از زمان و موقعیت شناسی برخوردار باشند تا بتوانند به نحو احسن و اکمل رسالت خود را به پایان برسانند.

وی با اشاره به ویژگی‌های تبلیغ جهادی اضافه کرد: تبلیغ جهادی دارای ویژگی‌های به خصوصی همچون سازمان‌یافته، استفاده از خلاقیت، حداکثر بهره‌برداری از حداقل امکانات، تربیت مدیر جهادی فرهنگی، مطالبه‌گری از مسئولین ‌برای حل مشکلات مردم و تقویت محبوبیت روحانیت بین مردم است.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر این‌که تبلیغ جهادی فراتر از مناطق محروم کاربرد دارد اظهار کرد: یکی از ضروریات گروه‌ها و فعالان تبلیغی نیازشناسی مناطق و شهرها است و این مساله تنها به روستا و شهرستان منتهی نمی‌شود و چه بسا سایر مناطق بیشتر نیاز به فعالیت تبلیغی داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ