استفاده از حلقه‌های میانی از اهداف مهرواره «محله همدل ۲» است

اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: استفاده از حلقه‌های میانی از اهداف مهرواره «محله همدل ۲» است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین امضای تفاهم نامه مهرواره «محله همدل ۲» و مهرواره «در محضر ولی نعمتان» که با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و جمعی از مدیران ۲ دستگاه در سالن همایش‌های تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه ملت ایران آغاز کرده است.

وی با اشاره به استفاده دشمنان از رسانه برای زیرسوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: دشمن تمام قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده است اما متأسفانه واقعیت‌های کشور، پیشرفت‌ها و دستاوردها برای مردم به درستی بیان نمی‌شود و جنگ حق و باطل ادامه دارد و هر روز دشمن یک توطئه می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی عامل اصلی شکست نقشه‌های دشمنان است و با وجود هجمه‌های اقتصادی و تحریم‌ها مردم رنج‌های زیادی را متحمل شده اند اما مشاهده می‌کنید در مناسبت‌های ملی و مذهبی مانند سیزده آبان و یوم الله ۲۲ بهمن مردم حضور پرشوری دارند.

احمدی با بیان اینکه همه وظیفه داریم تمام قد از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و مانند شهید سلیمانی این نظام را حرم بدانیم، گفت: شهید سعیدی و آرمان علی وردی از نمونه‌های شهدایی هستند که با وجود شکنجه و آزار و اذیت حاضر نشدند علیه انقلاب و رهبری سخن بگویند.

وی ادامه داد: این ناآرامی‌ها در هرکجا اتفاق می‌افتاد دولت سرنگون می‌شد اما به فضل خدا مکر آنها به خود آنها بازگشت و مشاهده می‌کنید در سرزمین‌های اشغالی تظاهرات گسترده صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تمامی عرصه‌ها مورد تاکید رهبری است و در سخنرانی نوروزی اقتصاد دولتی را مضر دانستند اما استفاده از بسیج مردمی در کنترل بیماری‌ها، کمک مومنانه و … مردم حماسه خلق می‌کنند و هر کجا از مردم استفاده کردیم مشکلات حل شد و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و… نمی‌توانند به تنهایی بر مشکلات غلبه کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: ۲ هزار و ۷۶۰ مسئله در استان کرمانشاه در مهرواره همدل یک جمع آوری شد و کرمانشاه به عنوان پنجمین استان انتخاب شد و در حال دسته بندی برای ارائه به دستگاه‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم انتخاب دستیار مردمی برای حل مشکلات و استفاده از پتانسیل‌های مردمی است. احمدی افزود: برای تأثیرگذاری هر چه بیشتر اقدامات صورت گرفته به یک پیوست رسانه‌ای نیاز داریم که بتوانیم آن را نمایش دهیم زیرا عدم بیان اقدامات ظلم به نظام جمهوری اسلامی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ