ثبت رکوردهای تولید سالانه در کارخانه احیاء و شمش فولادی چادرملو

اقتصاد ایران: شرکت چادرملو سال گذشته رکوردهای تولید سالانه در کارخانه احیاء و شمش فولادی را از ابتدای راه اندازی کارخانه ها ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت چادرملو سال گذشته را در حالی به پایان رساند که رکوردهای تولید سالانه در کارخانه احیاء و شمش فولادی از ابتدای راه اندازی کارخانه ها کسب شد.

بر اساس این گزارش، امیر علی طاهر زاده مدیرعامل چادرملو پس از بازدید از واحدهای معدنی و صنعتی با اشاره به عملکرد چشمگیر شرکت در سال ۱۴۰۱ بویژه در دو واحد تولید آهن اسفنجی و شمش فولادی گفت: سال گذشته تمرکز در تولید در انتهای زنجیره ارزش موجود جهت افزایش سودآوری در دستور کار قرار گرفت که در نتیجه واحد احیای چادرملو  از رشد تولید ۱۰ درصدی آهن اسفنجی نسبت به سال ۱۴۰۰  برخوردار شد. به طوری که بیش از ۱.۶ میلیون تن آهن اسفنجی تولید شد .

وی افزود: اهمیت این رکورد در حالی است که سال گذشته با کمبودهای تامین برق و گاز ازجمله محدودیت ۸۰ روزه مصرف گاز طبیعی مواجه بود اما با اقدامات عملیاتی موثر و کاهش ۴۷ درصدی ساعات توقفات برنامه ریزی شده و اضطراری نسبت به سال ۱۴۰۰ به این مهم دست یافت. رکورد شکنی سالانه در واحد تولید شمش فولادی را از ابتدای راه اندازی نیز یکی دیگر از دستاوردها در سال گذشته بود. در کارخانه تولید فولاد بیش از ۱.۱ میلیون تن شمش فولادی  تولید شد  که نسبت به برنامه پیش بینی شده ۱۸۷ هزارتن و نسبت به سال قبل از آن ۱۳۲ هزار تن معادل ۱۲.۵ درصد رشد داشت.

طاهر زاده ادامه داد: رکوردهای تولید روزانه واحد گندله سازی و تولید اسفند به میزان ۳۷۳ هزار تن بی سابقه بود و تولید برنامه ابلاغی به میزان ۳.۷ میلیون تن را محقق ساخت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ