مهدی روشنفکر ، نماینده مجلس عنوان کرد ؛

خوش بینی مجلس به عزم دولت برای مهار تورم

اقتصاد ایران: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی معتقد است که دولت برای اجرای فرمان نوروزی مقام معظم رهبری عزم جدی دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، مهدی روشنفکر با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: دشمن در سالیان اخیر به خصوص یک دهه اخیر به خوبی فهمیده که نمی‌توان از راه نظامی با ایران مقابله کرد لذا برای جلوگیری از نفوذ جریان مقاومت به فرماندهی ایران اسلامی در میان کشورهای منطقه راه حل دیگری را در دستور کار قرار داده است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن فهمیده که از هیچ راهی و هیچ نقطه ای نمی تواند به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند و تنها راه ضربه زدن را حوزه اقتصاد و معیشت فرض کرده و به همین خاطر تمامی توان خود را برای ضربه زدن به پیکره این نظام و ملت روی حوزه اقتصاد و معیشت مردم قرار داده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دوره دولت کنونی عزم جدی از سوی رئیس جمهور و کلیت دولت برای اجرای فرمان نوروزی مقام معظم رهبری وجود دارد یادآور شد: هر چند گاهی شاهد سستی و کاستی هایی از سوی برخی مجموعه ها در زمینه کمک به رونق تولید در کشور هستیم اما از سوی دیگر شاهدیم که رئیس جمهور و شاکله دولت عمیقاً به فرمان نوروزی مقام معظم رهبری اعتقاد داشته که به معنای آماده بودن بیس کار برای تحقق این فرمان است.

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به موضوع مهار تورم اشاره کرد و گفت: مردم در همه صحنه ها و عرصه ها نشان داده اند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند اکنون نوبت مسئولان است که دین خود را نسبت به این مردم همیشه در صحنه ادا کنند.

روشنفکر با بیان اینکه معتقدیم در خصوص مهار تورم در سالیان اخیر کم‌کاری‌های زیادی در کشور وجود داشته و نباید همه مشکل را به تحریم ها گره بزنیم یادآور شد: امیدواریم که مسئولان تیم اقتصادی دولت با ارائه راهکارهای چاره ساز در خصوص مهار تورم و با در نظر گرفتن وضعیت زندگی قشر مستضعف و آسیب‌پذیر؛ فرمان نوروزی رهبری معظم را در سال جاری عملیاتی کنند که نتیجه آن روی سفره مردم احساس شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم نیز با شنیدن فرمان نوروزی مقام معظم رهبری برای تحقق رشد تولید و مهار تورم آماده هرگونه همکاری با دولت بوده و هر جا که نیاز به تسهیل گری در کمک به رونق تولید و مهار تورم باشد آماده همکاری همه جانبه با دولتمردان هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ