جریمه تا ۳ میلیارد تومانی بدحجاب ها و... توسط سخنگوی مجلس تکذیب شد

اقتصاد ایران: سخنگوی هیات رئیسه مجلس، جزییات اعلامی نماینده مجلس مبنی بر جریمه۵۰۰ هزار تا ۳ میلیارد تومانی بدحجاب‌ها و ممنوعیت اینترنت افراد مشهور را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نظام الدین موسوی درباره نهایی شدن طرح عفاف و حجاب با جریمه مالی۵۰۰ هزار تا ۳ میلیارد تومانی بدحجاب‌ها و ممنوعیت اینترنت افراد مشهور و بدون تقابل فیزیکی، گفت: گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد اعمال تبصره یک ماده ۴۵ آیین نامه داخلی مجلس، تهیه و در صحن علنی ارائه شد که مربوط به ترک فعل دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

وی ادامه داد: در این گزارش تاکید شده در صورت احساس ضرورت برای مقررات جدید در حوزه حجاب و عفاف، اولویت با ارائه لایحه با قید فوریت از سوی قوه قضائیه است. بنابراین اعلام برخی جزئیات طرح مجلس برای مقابله با بدحجابی، صحت ندارد و اولویت کمیسیون فرهنگی، ارائه لایحه از سوی دولت و قوه قضائیه است. همچنین طرح پیشنهادی برخی نمایندگان هنوز وارد روند بررسی نشده و روسای قوا نیز نفیا یا اثباتا درباره آن نظر نداده اند.

براساس این گزارش، حسین جلالی نماینده مجلس دو روز پیش گفته بود: موضوع عفاف و حجاب در ۳۰۰ جلسه با شورای انقلاب فرهنگی و شورای امنیت ملی نهایی و بهتر از گذشته عملی خواهد شد. دولت هم باید تا دو هفته آینده لایحه ایی به مجلس ارایه دهد تا بعد از تصویب و ابلاغ، اجرا شود.

۷ گروه، هدف شامل داخل خودروها، داخل اماکن و رستوران ها، ادارات و سازمان های دولتی، مراکز آموزشی و دانشگاه ها، فرودگاه ها و ترمینال ها، فضای مجازی سلبریتی‌ها و کف خیابان و معابر هستند که کارهای بسیار مهمی برای این گروه ها شده و این طرح خدمت رهبری، قوه قضائیه، فرهنگ عمومی و ... رسیده است.

در این طرح مواجهه کاملاً هوشمند است و هیچ تقابل فیزیکی وجود ندارد و جرایم مالی هم از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیارد تومان است. ابطال گواهینامه رانندگی و گذرنامه، ممنوعیت اینترنت سلبریتی‌ها و افراد دارای کانال و وبگاه با عضو زیاد از جمله جرایم است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ