برخورد قاطع با تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از برخورد قاطع با نانوایی هایی که اقدام به تعطیلی خودسرانه در ایام نوروز کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور اظهار کرد: طی بررسی‌های میدانی تعزیرات حکومتی در خصوص تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی‌ها، گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در سرکشی‌های روز اول فروردین، ۹ واحد نانوایی که نوبت کشیک برای پخت نان را نادیده گرفته و اقدام به تعطیلی خودسرانه کرده بودند را بلافاصله بازگشایی و برای متخلفان پرونده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان قزوین ۲۷۵ نانوایی فعالیت دارند که ایام نوروز نیمی از آنها باید در شیفت کاری پخت داشته باشند، افزود: در این خصوص هرگونه تعطیلی خودسرانه، تخلف محرز محسوب می‌شود و عواقب اینگونه قانون شکنی ها پیشتر به اطلاع رؤسای اتحادیه‌ها و اتاق اصناف رسیده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین ادامه داد: در راستای نظارت بر اقلام اساسی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان، سرکشی‌های مستمر از نانوایی‌ها در دستور کار قرار دارد و متخلفان به جرایم سنگین، پلمپ و نصب پارچه محکوم می‌شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده است اما با توجه به شرایط اقتصادی و لزوم خدمت رسانی سریع و دقیق، گشت‌های سیار با حضور میدانی رؤسای شعب بر عملکرد اصناف مرتبط با حوزه آرد و نان نظارت مستقیم دارند و متخلفان در سطح عمده وخرده فروشی مجازات می‌شوند.

حسن پور در پایان یادآور شد: با هرگونه کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، تعطیلی خودسرانه، کاهش ساعات پخت نان، عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برخورد قاطع می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ