لزوم ریل‌گذاری برای تحقق شعار محوری سال

اقتصاد ایران: کرج- استاندار البرز گفت: تلاش برای تحقق شعار محوری امسال که برگرفته از منویات راهگشای مقام معظم رهبری است مأموریت کلیدی دولت و دولتمردان بشمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان البرز که همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با تاکید بر ضرورت اهتمام مدیران استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تحت عنوان مهار تورم، رشد تولید، افزود: امید است با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و برنامه ریزی های دولت در سال ۱۴۰۲ منشأ تحولات و اثرات خیر برای مردم شریف استان البرز باشیم.

وی ادامه داد: مدیران استان باید عملکرد حوزه فعالیت خود را مرور کنند و با احصا نقاط ضعف و قوت خود، محورهای مهم کاری سال جدید را ترسیم کنند.

عبداللهی گفت: از تمامی مسئولان استان انتظار می‌رود که با بهره گیری از توان استانی و وزارتخانه متبوع و یا سازمان‌های مربوطه، برای تحقق هدف بزرگ مهار تورم، رشد تولید، اقدام کنند.

وی افزود: همان گونه که مورد تاکید رئیس جمهور نیز بود، تلاش برای تحقق شعار محوری امسال که برگرفته از منویات راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، ریل گذاری و مأموریت کلیدی دولت و دولتمردان بشمار می‌آید.

استاندار البرز گفت: به طور قطع در استان نیز با جد و جهد درصدد پیشبرد اهداف و برنامه‌های ویژه ای برای تحقق شعار سال و اهداف دولت مردمی سیزدهم در این راستا خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ