لزوم فعال سازی بیش از پیش معاونت پیشگیری حوزه قضایی کاشان

اقتصاد ایران: کاشان - نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان اظهار داشت: لازم است معاونت پیشگیری حوزه قضایی در کاشان بیش از پیش فعال شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی صبح دوشنبه در دیدار با جمعی از مدیران و پرسنل مجموعه دادگستری شهرستان کاشان ضمن تبریک فرارسیدن نوروز و حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه خودسازی است و از این رو باید از فیوضات این ماه به حد کامل بهره برد.

وی با اشاره به اینکه در راه خدمت به مردم نباید ذره‌ای کوتاهی کنیم، ابراز داشت: خدمت صادقانه به مردم یک نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم و شکر آن را به جای آوریم.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان خدمت به مردم را هم نوعی عبادت دانست و تصریح کرد: راه انداختن کار مردم و گره گشایی از مشکلات آنها یک باقیات الصالحات ماندگار برای هر فردی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال با عنوان مهار تورم، رشد تولید از طرف رهبر معظم انقلاب گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای تحقق این شعار و بهبود اوضاع معیشتی مردم باید سعی و تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به حساسیت‌های موجود در حوزه قضا گفت: همانطور که در حوزه درمان گفته می‌شود پیشگیری بهتر از درمان است این اصل باید در حوزه قضا نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید معاونت پیشگیری حوزه قضائی در کاشان بیش از پیش فعال شود، افزود: باید ورود پرونده‌های جدید بن مراجع قضائی را تا حد ممکن کاهش داد و از این رو اقداماتی نظیر آنچه گفته شد باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

امام جمعه کاشان یکی دیگر از راه‌های کاهش ورود پرونده به دستگاه قضا را فرهنگ سازی دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این مسیر یک ابزار فوق العاده هستند که با آموزش و فرهنگ‌سازی در بین آنها این موضوع را می‌توان محقق کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ