آسمان سراسر بارانی امروز ایران به جز دو استان/ برف و کولاک همراه با نوسان دما

اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز آسمان سراسر ایران به جز دو استان، بارانی و همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران، برفی و کولاک است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: در پی ورود دیروز سامانه بارشی جدید، امروز آسمان سراسر ایران به جز سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی، بارانی و همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد بود و برای ارتفاعات و دامنه‌های البرز استان‌های قزوین، البرز و تهران، بارش برف و کولاک پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، شدت بارش های امروز هم در شمال خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه و غرب کردستان بوده و استان های واقع در جنوب شرق و شرق، شاهد وزش باد نسبتا شدید هستند.

برای فردا سه شنبه نیز پیش بینی ابرناکی و بارش در سراسر ایران شد اما از بعد از ظهر باران در نیمه غربی کاهش یافته و دمای این مناطق افزایش می یابد اما برای چهارشنبه انتظار می رود نوار شرقی با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و وزش باد مواجه و بتدریج جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما و این سامانه خارج شود.

همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و اردبیل، افزایش موقتی دما همراه با وزش باد انتظار می‌رود. پنجشنبه با عبور موج دیگری از شمال غرب در مناطقی از استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، استان های اردبیل گیلان و مازندران بارانی می‌شود.

جمعه هم گستره بارش شامل نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز بوده و با تقویت جریانات شمالی، استان های گیلان مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز با باران و کاهش نسبی دما روبرو خواهند شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ