تور مجازی باغ گل‌های کرج

اقتصاد ایران: کرج- باغ گل کرج جزو زیبایی‌های این شهر بوده و می‌توان ساعت‌ها در این باغ زیبا به گشت و گذار پرداخت و لذت برد.

به گزارش خبرنگار مهر، باغ گل کرج جزو زیبایی‌های این شهر است. می‌توان ساعت‌ها در این باغ زیبا به گشت و گذار پرداخت و لذت برد. طبیعت دل‌انگیز و وجود انواع گل‌ها و گیاهان، پیاده‌روی دلپذیری را برای مراجعین به وجود آورده است.

باغ گل‌ها در بوستان چمران کرج قرار دارد. این باغ حدوداً ۴۰ هکتار مساحت دارد و در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده است. همچنین شهربازی این پارک در سال ۹۰ ساخته شده است. می‌توانید با قدم زدن در این باغ رنگارنگ، شاهد ۳۰۰ گونه مختلف گیاهی باشید که از دل خاک سر بر آورده‌اند. انواع گیاهان مانند یاس هندی، کروپسیس، ارغوان، میخک، ساکولنت و … در این باغ وجود دارد. یکی از جذابیت‌های این باغ، وجود یک فرش گل است که به عنوان بزرگ‌ترین فرش گل در خاورمیانه شناخته می‌شود. هدف از ایجاد این بوستان زیبا، ایجاد محیطی سالم و پرنشاط برای اهالی کرج بوده است.

منظره و طبیعت زیبایی که این بوستان ایجاد کرده است، باعث طراوت محیط و شادابی مردم شهر می‌شود. همینطور مردم با دیدن این گیاهان پی به ارزش طبیعت می‌برند. مکن است ترغیب شوند که در محل زندگی خودشان گیاهان بیشتری را نگه‌داری کنند. همچنین طبیعت را تمیز و پاکیزه نگه می‌دارند.

یکی از جذابیت‌های باغ گل در کرج به این است که علاوه بر تماشای گل‌ها و گیاهان، می‌توانید خرید نیز داشته باشید. هر کدام از گیاهان را که دوست داشته باشید انتخاب کنید و با خود به خانه ببرید. همچنین نمایشگاه‌های گل و گیاه نیز در این باغ برگزار می‌شود. این نمایشگاه هر سال از اواخر فرودین شروع می‌شود و تا اوایل اردیبهشت ادامه می‌یابد.

با کلیک این قسمت می‌توانید در بین لاله‌های کرج گشتی بزنید و حال و هوایتان عوض شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ