توزیع بیش از 5 هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر استان تهران

اقتصاد ایران: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بالغ بر ۵ هزار و ۲۰۵ بسته معیشتی و غذایی بین افراد کم برخوردار تهیه و توزیع شده است، گفت: با هماهنگی های انجام شده، ۱۴ میلیارد ریال جهت ارائه کمک هزینه درمانی و دارویی به بیماران صعب العلاج، به حساب شعب هلال احمر استان تهران واریز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله جمعیت هلال احمر بمناسبت ماه مبارک رمضان، با طرحی با عنوان هلال رحمت، بسته های معیشتی، بهداشتی و غذایی را با همت خیرین تهیه و بین افراد کم برخوردار توزیع می کند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده، امسال نیز  با نظارت معاونت داوطلبان و به لطف خیران، بالغ بر ۵ هزار و ۲۰۵ بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و توزیع شد.

فتحی عنوان کرد: امسال ۳ هزار و ۲۴۸ بسته معیشتی، ۱۱۷ بسته بهداشتی، ۱۹۰ بسته گوشت قرمز و سفید و یک هزار و ‌۳۵۰ بسته نان تهیه و بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: به مناسبت آغاز فصل بهار و در راستای نیت یکی از واقفین و به منظور تامین هزینه های مربوط به کودکان بی سرپرست زیر ۷ سال، جمعیت هلال احمر استان تهران مبادرت به تامین پوشاک برای تعدادی از این کودکان کرد و ۱۴۶ جفت کفش که در مجموع برای هر کودک ۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده بود، تهیه و توزیع شد.

این مقام مسئول به کمک هزینه دارویی و درمانی بیماران صعب العلاج اشاره و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده در مرحله دهم توزیع کمک هزینه دارویی و درمانی بیماران صعب العلاج، ۱۴ میلیارد ریال بین شعب استان تهران واریز شده تا بیماران نیازمند بتوانند از کمک های بلا عوض دارو و درمان بهره مند شوند.

پایان پیام/۶۷۰۲۹

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ