مسئولان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند

اقتصاد ایران: ایلام-امام جمعه ایلام گفت:مسئولان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار با استاندار ایلام با قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام گفت: با توجه به شعار امسال باید با رویکرد جدید در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشت.

وی اظهار کرد: شاخصی که رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند معیار خوبی برای سنجش عملکردها است و با توجه به اراده استاندار ایلام، ظرفیت های خوب استان با اولویت بندی و برنامه‌ریزی هدفمند امیدواریم شاهد تحقق شعار سال در استان باشیم.

استاندار ایلام در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال جدید و گرامیداشت تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت، به نامگذاری امسال با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای همه مسئولان منشأ خیرات و برکات فراوان بوده و تاکید معظم له به رشد تولید، اقتصاد، اشتغال و نیز معیشت مردم، مسئولیت ها در این حوزه را دو چندان کرده است.

حسن بهرام نیا در ادامه با بیان اینکه مدیران باید بیانات رهبر فرزانه انقلاب را سرلوحه و نصب العین کار خود قرار دهند، افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام کانون وحدت است که دغدغه اشتغال، سفره مردم و امیدآفرینی را دارد، لذا همه مدیران باید نصایح را نصب العین قرار دهند و در راستای عملیاتی کردن آنها نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

بهرام‌نیا افزود: برنامه‌های مدونی برای توسعه استان در دستور کار قرار گرفته و با همدلی و وحدت و انسجامی که وجود دارد در آینده ای نه چندان دور استان ایلام در ردیف استان های برخوردار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز گفت: امروز و در جلسه با مدیران تاکید کردیم از هیچ تلاشی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان دریغ نشود و در رابطه با هر گونه قصور و کوتاهی در این زمینه مدیران باید پاسخگو باشند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به عملکرد خوب دادگستری استان و کسب جایگاه رتبه هشتم دادگستری ایلام در سطح کشور در طی هفت ماه ابراز امیدواری کرد با مجموعه اقدامات و برنامه‌ریزی های صورت گرفته این رتبه ارتقا یابد، در مجموع با این روند استان در مسیر توسعه در حال حرکت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ