مرکبات مازندران روانه بازارهای چین شده است

اقتصاد ایران: ساری- استاندار مازندران از صادرات مرکبات استان به بازار چین خبر داد و گفت: به رغم همه مشکلات مرکبات استان روانه بازارهای چین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر شنبه در دیدار نوروزی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امروز به واسطه رشادت‌ها و شهادت‌ها در منصب‌های مدیریتی قرار داریم و باید قدردان ایثارگری‌های شهیدان باشیم.

وی با بیان اینکه از سال اول فعالیت دولت با هجمه‌های سنگینی روبرو شده است، گفت: دشمن تمام توان را براین گذاشت تا دولت را تخریب کند و این ناشی می‌دهد که دشمن مسئله را شناسایی کرده است زیرا رئیس جمهور و سران قوا از مقام معظم رهبری تبعیت محض دارند.

وی ادامه داد: کاهش تورم و مهار آن و افزایش رشد اقتصادی کشور از جمله اقدامات دولت به شمار می‌رود و دشمنان از این مسئله ناراحت هستند.

حسینی پور با عنوان اینکه سال‌ها رشد اقتصادی کشور منفی بوده است، گفت: دولت توانست در داخل کشور فضای کسب و کار و اشتغال را بهبود بخشد و بسیاری از پروژه‌های نیمه فعال و راکد را فعال کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه کشاورزی و تولید مازندران کارهای خوبی صورت گرفته است، گفت: به رغم همه مشکلات توانستیم تولید را ارتقا بخشیم.

وی یادآور شد: بزرگترین جراحی اقتصادی توسط دولت در کشور صورت گرفت و مبارزه با فساد و اصلاح ساختارها مهمترین شعار دولت به شمار می‌رود تا تمامی تصمیمات در اتاق‌های شیشه‌ای و شفاف صورت گیرد.

وی هوشمندسازی نان را از دیگر دستاوردها ذکر کرد و گفت: این طرح توانست جلوی قاچاق آرد را در کشور بگیرد و در کنار آن اقدامات زیربنایی و مهم زیادی در کشور صورت گرفته است.

استاندار مازندران با اشاره به صادرات مرکبات استان به بازار چین گفت: به رغم همه مشکلات شاهد راهیابی محصولات به بازارهای جدید از جمله چین بودیم.

حسینی پور از مسئولان خواست تا شعارهای سال را بررسی و تحلیل کنند و افزود: جمهوری اسلامی ایران با یک برنامه ریزی مشخص به جایی رسید که با اقتدار در سال جاری نسبت به رشد تولید و مهار تورم اقدام می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ