بازدید یک میلیون و ۲۵۳ هزار نفر از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی

اقتصاد ایران: بیرجند-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از هفدهم اسفندماه تا پایان روز چهارم فروردین یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۲۲۸ نفر از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه وردی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هفدهم اسفند ماه تا پایان روز چهارم فروردین ماه تعداد ۳۸۳ هزار و ۶۲۱ نفر اقامت کننده در خراسان جنوبی داشته‌ایم که از این تعداد ۶۳ هزار و ۶۸۷ نفر در تأسیسات گردشگری خراسان جنوبی اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی میزان اقامت در اقامتگاه‌های موقت خراسان جنوبی ۲۵۴ هزار و ۲۹۴ نفر بوده است

شاه وردی با اشاره به اینکه میزان اقامت کننده در تأسیسات وابسته به آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ابتدای طرح ستاد خدمات سفرهای نوروزی (هفدهم اسفندماه) تا پایان روز چهارم فروردین ۲۷ هزار و و ۸۱۳ نفر بوده است، ادامه داد: ۳۷ هزار و ۸۲۷ نفر نیز در سایر مراکز اقامتی خراسان جنوبی اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد بازدیدهای نظارتی ۸۸ مورد بوده است، گفت: همچنین از هفدهم اسفند ماه تا پایان روز چهارم فروردین تعداد یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۲۲۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خراسان جنوبی بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: روز گذشته چهارم فروردین ۶۸ هزار و ۳۱۱ اقامت کننده در خراسان جنوبی داشته‌ایم که از این تعداد چهار هزار و ۲۷۲ نفر در تأسیسات گردشگری خراسان جنوبی اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی میزان اقامت در اقامتگاه‌های موقت خراسان جنوبی ۴۹ هزار و ۷۰۹ نفر بوده است

شاه وردی با اشاره به اینکه میزان اقامت کننده در تأسیسات وابسته به آموزش و پرورش خراسان جنوبی روز چهارم فروردین سه هزار و و ۷۸۸ نفر بوده است، ادامه داد: ۱۰ هزار و ۵۴۲ نفر نیز در سایر مراکز اقامتی خراسان جنوبی اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد بازدیدهای نظارتی پنج مورد بوده است، گفت: همچنین روز چهارم فروردین تعداد ۵۵ هزار و ۹۶۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خراسان جنوبی بازدید کرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ