آیت‌الله صدیقی: انقلاب اسلامی تحمل عظیم جهانی، اخلاقی و سیاسی بود/ ملت ایران از صحنه جنگ ترکیبی پیروز بیرون‌ آمد

اقتصاد ایران: خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه فتنه اغتشاشات پاییز سال گذشته جنگ ترکیبی بود، گفت: مجموعه‌ای از قدرت‌های استکباری دست به دست هم داده بودند، اما ملت ایران در برابر همه این فشارها ایستادند و از صحنه جنگ پیروز بیرون آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: ماه مبارک رمضان فرا رسید، سفره خاص پذیرایی خدا برای مهمانان خاص گسترده شد، ماه مبارک رمضان به قدری گنجینه‌های عظیم دارد که بر حسب روایت فرمودند اگر می‌دانستید در رمضان چه نعمت‌هایی نهفته است آرزو می‌کردید همه سال رمضان بود.

وی با بیان اینکه روزه عبور از خود، رسیدن به خدا است و نتیجه روزه‌داری تقواست، افزود: در این ماه خواندن یک آیه از قرآن کریم، معادل قرائت تمام قرآن کریم است، ما در ماه رمضان به میهمانی خداوند متعال دعوت شده‌ایم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: عید رمضان در دعای وداع ماه رمضان از آن به عنوان عید اولیا نام برده شده است. از خداوند می‌خواهیم که ماه رمضان برای همه ما به معنای واقعی کلمه عید باشد.

آیت‌الله صدیقی گفت: این عید بزرگ الهی و تحول طبیعت و عید تشرف مقام معظم رهبری (بعد از چند سال) به زیارت امام رضا (ع) و تجلیات رضوی از زبان ایشان برای دادن آدرس درست برای امسال را به محضر شریف امام زمان (عج) و همه موحدان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم فرمود: بدانید خدا زمین مرده را زنده می‌کند، زمین زنده شود و ما را شاد کند، ولی ما زنده و عوض نشویم؟ یعنی ما از خاک کمتریم؟ 

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک تحمل عظیم جهانی، اخلاقی و سیاسی بود، واقعا انقلاب، تغییر تفکر بود. ماه مبارک رمضان ما را به تحول دائمی فرامی‌خواند، لذا انتظار یک مکتب است.

آیت‌الله صدیقی اضافه کرد: در مسأله تحول باید به لوازم آن توجه کرد، یعنی انسان آنچه را که موجب تحول است را تقویت کند. نقطه قوت مهمی که از دیدگاه رهبری نقطه قوت ملت ماست، استحکام این ملت است، از روز اولی که تحول به واسطه انقلاب پدید آمد، دشمن سعی کرد در باورها و شناخت مردم با تبلیغات بتوانند نفوذ کنند و روحیه انقلابی و علاقه به عزت و استقلال را از مردم بگیرند.

وی تأکید کرد: دشمنان از روز اول به دنبال نابودی نظام بودند، از آن روز زنجیره به هم پیوسته‌ای از اقدامات گوناگون اعم از جنگ، ترور و... علیه ما انجام دادند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه فتنه اغتشاشات پاییز سال گذشته جنگ ترکیبی بود، گفت: مجموعه‌ای از قدرت‌های استکباری دست به دست هم داده بودند، اما ملت ایران در برابر همه این فشارها ایستادند و از صحنه جنگ پیروز بیرون آمد. 

تکمیل می‌شود...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ