حاجی دلیگانی ،نماینده مجلس :

آمادگی مجلس برای تحقق مهار تورم در حوزه قانونگذاری

اقتصاد ایران: عضو هیأت‌رئیسه مجلس افزود: مجلس آمادگی دارد تا برای تحقق بیشتر و بهتر شعار سال جدید، همکاری‌های لازم را در حوزه تقنینی و نظارت با دولت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: مهار تورم در سایه برنامه‌ریزی و بسترسازی‌های لازم برای این منظور محقق خواهد شد و دولت نمی‌تواند به صورت دستوری آن را انجام دهد.

وی افزود: پیش از نقاط مثبت شعار سال جدید همراه کردن مهار تورم با رشد تولید است، واقعیت این است که مهار تورم باید با رشد و رونق تولید همزمان باشد تا نتیجه مطلوب آن را مشاهده کنید.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس اظهار کرد: اگر مهار تورم بدون توجه به رشد و رونق تولید اتفاق بیفتد، شاهد رکود تورمی در کشور خواهیم بود و عملاً در چاله این رکود خواهیم افتاد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه نیز بر مهار تورم و رشد تولید تأکید داشته‌اند و رشد اقتصادی ۸ درصد و تورم تک رقمی را برای ۵ سال برنامه هفتم توسعه هدف‌گذاری کرده‌اند.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس افزود: مجلس آمادگی دارد تا برای تحقق بیشتر و بهتر شعار سال جدید، همکاری‌های لازم را در حوزه تقنینی و نظارت با دولت داشته باشد و ما سه‌شنبه‌های نظارتی خود را برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های مختلف به منظور تحقق شعار سال تخصیص خواهیم داد.

به گزارش اکونیوز، مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید، امسال را به نام سال «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ