امیر سرتیپ حاجیلو: کشورهای مسلمان متوجه شده‌اند که آمریکا خیرخواه آنان نیست

اقتصاد ایران: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با بیان اینکه امروز دولت‌های منطقه متوجه شده‌اند که آمریکا و غرب خیرخواه آن‌ها نیست، گفت: دشمنان اسلام از ابتدا تاکنون از تمامی حربه‌ها برای ضربه زدن به جریان اسلامی استفاده کرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در آغازین روزهای سال از گردان‌های مستقر در مرز‌های شمالغرب کشور بازدید کرد.

امیر حاجیلو در این بازدید خطاب به یگان‌های مستقر، اظهار کرد: رزمندگان ارتش در سرپنجه‌های مدافعان امنیت و نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده اسلام به اقتدار روزافزون این نظام الهی پی‌برده‌اند و الحمدلله کشور‌های اسلامی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا خیرخواه آن‌ها نیست.

امیر حاجیلو با اشاره به عزم کشورهای منطقه برای بهبود روابط با کشورمان، تصریح کرد: گرایش کشور‌های منطقه برای ایجاد روابط حسنه با جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده اقتدار الهی این نظام است.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهار سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته است، ولی با صبر و اتکا به قدرت لایزال الهی و رهبری حکیمانه امامین انقلاب توانسته از این مسیر دشوار عبور کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش تأکید کرد: آینده روشن این کشور مقتدر از آنِ شما جوانان است و این در حالی است که دشمنان در فضای مجازی درصدد سیاه جلوه دادن آینده و نادیده گرفتن دستاورد‌های چهل ساله این نظام الهی هستند.

امیر حاجیلو در پایان با بیان اینکه امروز دولت‌های منطقه متوجه شده‌اند که آمریکا و غرب خیرخواه آن‌ها نیست، افزود: دشمنان اسلام از ابتدا تاکنون از تمامی حربه‌ها برای ضربه زدن به جریان اسلامی استفاده کرده‌اند و در برهه‌هایی نیز موفق بوده‌اند، ولی به لطف خداوند جریان اصیل اسلامی بدون تحریف، مستحکم و مقتدر باقی مانده است.

 پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ