۲۱ هزار مسافر نوروزی در اردبیل جابه‌جا شدند

اقتصاد ایران: اردبیل- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲۱ هزار مسافر در استان اردبیل در قالب طرح نوروزی از پایانه‌های این استان جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین زاده پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از پایانه‌های مسافربری شهرستان اردبیل اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی راهداری از ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه ۲۱ هزار و ۵۶۲ نفر مسافر از استان به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد مسافر در قالب ۴ هزار و ۲۲۶ سفر انجام شده است، خاطرنشان کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر مسافر از استان جابجا شده بود امسال افزایش ۱۵ درصدی را شاهد هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در مدت مشابه سال قبل ۴ هزار سفر انجام شده بود که امسال در تعداد سفر نیز افزایش ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

شیرین زاده افزود: در این مدت ۹ هزار و ۴۹۷ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، یک هزار و۳۹۶ نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۱۰ هزار و۶۶۹ نفر نیز به وسیله سواری از استان جابجا شده اند.

وی فعالیت هزار و ۲۰۰ ناوگان راهداری استان اردبیل با بیش از ۲ هزار راننده در بخش حمل و نقل را یادآور شد و بیان کرد: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در طرح نوروزی در خدمت مردم و مسافران هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست؛ هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌ها ناوگان و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ