امدادرسانی به ۲۷۶۳۳ حادثه دیده در سیستان و بلوچستان انجام شد

اقتصاد ایران: زاهدان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷ هزار و ۶۳۳ نفر از مردم این استان پارسال در ۴۲۸ حادثه از سوی نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.

علیرضا میربهاءالدین در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: حوادث جاده‌ای با ۲۷۷ مورد رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: ۶۵ مورد حادثه سیل و آبگرفتگی، ۲۵ مورد حوادث کوهستان، ۱۷ مورد حوادث دریایی و ساحلی، چهار مورد زلزله، سه مورد آتش سوزی نیز در این مدت توسط نیروهای این جمعیت پوشش داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت پنج هزار و ۵۴ نیروی عملیاتی با بکارگیری ۱۶۳ دستگاه آمبولانس و سایر خودروی نجات و کمک دار خدمات امدادی به حادثه دیدگان را برعهده داشتند.

میربهاءالدین بیان کرد: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت در سراسر شعب هلال احمر سیستان و بلوچستان برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان آمادگی کامل دارند و شماره ۱۱۲ ندای امداد نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هم استانی‌ها و هموطنان عزیز است.

وی از اجرای طرح نوروزی هلال احمر خبر داد و اظهار کرد :۲۷۱ نیروی امدادگر و سازمان جوانان در طرح نوروزی هلال احمر استان حضور دارند و به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر این استان از دو بخش طرح امداد و نجات و راهنمای مسافران تشکیل شده و ۶۰ پایگاه ثابت و سیار، خدمات مورد نیاز تا ۱۵ فروردین سال آینده را به مسافران ارائه می‌دهند.

وی افزود: در مدت اجرای این طرح، ۳۵ مکان برای اسکان اضطراری مسافران، یک فروند بالگرد، ۸۸ دستگاه آمبولانس، وانت، سواری، خودروی نجات تخصصی در نظر گرفته شده و ۲۷۱ نفر امدادگر ماهر این جمعیت نیز روزانه به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

میربهاءالدین ادامه داد: ارائه کمک‌های اولیه، جستجو و نجات، انتقال مصدومان به مراکز درمانی، رها سازی مصدوم و اسکان اضطراری از جمله وظایف نیروهای هلال احمر در اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: در این طرح فعالیت‌های فرهنگی مختلفی از جمله برپایی ایستگاه نماز، ایستگاه نقاشی کودکان، توزیع بروشور راهنمای مسافران نوروزی و جعبه‌های آموزشی اجرا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ