۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در البرز فعال است

اقتصاد ایران: کرج- استاندار البرز با اشاره به فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان گفت: تلاش داریم تا با اقدامات انجام شده سفری ایمن را برای مردم رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های نوروزی استان با اشاره به اجرای طرح ویژه راهداری نوروزی که از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور در البرز نیز در حال اجراست.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی و با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم بخش راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز همانند سایر بخش‌های خدمت‌رسان در میدان حضور دارد تا این طرح به بهترین شکل ممکن در استان اجرا شود.

این مسئول با یادآوری اینکه البرز شاهراه مواصلاتی ۱۴ استان کشور است و این جایگاه حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان را به ویژه در ایام نوروز بیشتر می‌کند، افزود: در طول اجرای طرح ۴۰ اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته در قالب ۱۸۰ نیرو به همراه ۱۴۵ دستگاه ماشین‌آلات برای خدمت‌رسانی به مردم آماده هستند.

عبداللهی افزود: با هدف ارتقا و ایمنی راه‌ها عملیات لکه‌گیری، روکش آسفالت، شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی در راه‌های استان اجرا شد.

استاندار البرز گفت: برای افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش میزان تصادفات تمام نقاط پرحادثه استان شناسایی و در هر کدام از این نقاط با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس راه، یک گشت مستقر شده است تا نسبت به اعلام هشدارهای لازم به مسافران اقدام کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات ویژه به مسافرین نوروزی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، سه میز خدمتی با حضور کارشناسان و مدیران در پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج برپا شده است تا از هرگونه اختلال احتمالی در جابه‌جایی مسافرین نوروزی پیشگیری شود.

وی تصریح کرد: بازدیدهای دوره‌ای از ناوگان مسافری استان در دست اقدام است و در حال حاضر اتوبوس‌های بین شهری از لحاظ تجهیزات ایمنی و فضای داخلی از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

استاندار البرز همچنین به آمادگی مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی استان برای پذیرایی از مسافران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در استان فعالیت دارند که برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول همچنین به اجرای پویش همراهان سفر ایمن در چهار ایستگاه پرتردد در محورهای مواصلاتی البرز اشاره کرد و گفت: این پویش به دنبال فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی با اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری در مجتمع‌های خدماتی رفاهی واقع در محورهای ماهدشت- اشتهارد، کرج- قزوین، کرج- چالوس و پایانه شهید کلانتری در حال اجراست و موسیقی بومی، مسابقه، نمایش خیابانی، ایستگاه نقاشی، توزیع اقلام فرهنگی و ایمنی با رویکرد ترغیب مسافران نوروزی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توقف و استراحت در طول سفر از جمله برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای این پویش است.

وی در پایان این بازدید از ایستگاه‌های هلال احمر استان بازدید کرد و ضمن تبریک نوروز، از زحمات امدادگران نیز تقدیر و تشکر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ