تردد نوروزی در جاده های گلستان از ۴ میلیون وسیله نقلیه گذشت

اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا اول فروردین بیش از چهار میلیون تردد در محورهای گلستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد رشد داشته است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی تا یک فروردین چهار میلیون و ۲۰۳ هزار و ۳۱۱ تردد در محورهای گلستان ثبت شده که میزان خودرهای ورودی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: طی این مدت ۲۹۱ هزار و ۷۱ خودرو به استان وارد شده و ۲۵۶ هزار و ۳۲۳ خودرو از استان خارج شده اند.

وی نرخ جریان تردد را ۵۳۵ دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: این عدد در سال گذشته ۴۲۱ فقره بوده است.

مصدقی با بیان اینکه ۶ درصد خودروهای عبوری وسایل نقلیه سنگین بوده اند، گفت: ساعت اوج ترافیک بین ۱۷ الی ۱۸ بوده و میانگین سرعت هم ۷۹ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: پرترددترین مسیر هم محور علی آبادکتول به گرگان با ۲۶۰ هزار و ۴۹۸ تردد بوده است.

وی اضافه کرد: در روز گذشته (یک فروردین) ۶۰۰ هزار و ۹۴۲ تردد در محورهای استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

مصدقی بیان کرد: یکم فروردین یک تصادف فوتی (یک فوتی)، هفت تصادف جرحی و ۱۲ تصادف خسارتی در استان به وقوع پیوسته و آمار نسبت به سال قبل کاهشی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از چهار محور خروجی و وردی استان، بیشترین آمار مربوط به گلوگاه- کردکوی با ۲۱ هزار و ۷۰۶ فقره ورود خودرو و ۲۲ هزار و ۵۳۶ فقره خروج است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ