محورهای مواصلاتی استان سمنان لغزنده است

اقتصاد ایران: سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: با بارش برف و باران که از دیشب در استان آغاز شده، تقریباً همه محورهای مواصلاتی اصلی حالت لغزنده دارند.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به استقرار سامانه کم فشار بارشی از دیروز بعد از ظهر در استان سمنان بیان کرد: استقرار این سامانه باعث بارش باران و در ارتفاعات برف، شده در نتیجه راه‌های مواصلاتی اصلی استان لغزنده هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو مسیر شهمیرزاد و دیباج به دلیل بارش برف و امنیت مسافران نوروزی، مسدود است، تاکید کرد: تلاش‌های راهداری برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه در سایر مسیرهای استان سمنان باران می‌بارد و جاده‌ها لغزنده است، گفت: مسافران نوروزی کمال دقت و احتیاط را در عبور از محورهای مواصلاتی استان داشته و از عجله به شدت پرهیز کنند.

بزرگی با بیان اینکه رانندگی در شرایط بد جوی راننده را به شدت خسته می‌کند در نتیجه استراحت کافی و نداشتن عجله دو موضوعی است که پلیس راه به آن تاکید ویژه دارد، افزود: رعایت نکات ایمنی مربوط به رانندگی در باران مهمترین توصیه ما به مردم و مسافران نوروزی است.

وی بیان کرد: رعایت فاصله طولی، پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و اطمینان از سلامت بخاری، برف پاک کن و همچنین موتور خودرو در کنار اطمینان از همراه داشتن سوخت کافی، از مهمترین نکاتی است که به مسافران نوروزی تاکید می‌شود.

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین با بیان اینکه مأموران پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان استقرار دارند، گفت: پلیس راه همچنین با رانندگان پر خطری که این موارد را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش مهر، مسافران نوروزی همچنین در صورت الزام به تردد از مسیرهای کوهستانی حتماً قبل از حرکت از باز بودن جاده اطمینان حاصل کرده و تجهیزات مورد نیاز رانندگی در موقعیت‌های برفی را همراه داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ