وزش باد ۷۹ کیلومتر بر ساعت در دامغان/ بارش‌ها همه جا را فراگرفت

اقتصاد ایران: دامغان- رئیس اداره هواشناسی دامغان از وزش باد ۷۹ کیلومتر بر ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: بارش برف و باران و کاهش دما دو پدیده جوی حاکم بر شهرستان هستند.

مرتضی خان محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از استقرار سامانه کم فشار بارشی در دامغان خبر داد و ابراز کرد: در پی بارش نزولات آسمانی که از عصر روز گذشته در شهرستان آغاز شده، شاهد کاهش دما، وزش باد و همچنین بارش باران هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش در منطقه آستانه در شمال این شهرستان با ۲۵ میلی متر ثبت شد، افزود: بیشترین سرعت باد نیز در شهرستان ۷۹ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

رئیس اداره هواشناسی دامغان با اشاره به شدت گرفتن بارش باران در شهرستان بیان کرد: بعد از آستانه بیشترین بارش در منطقه دیباج با ۲۲.۷ میلی متر و پس از آن حسین آباد حاج علی نقی با ۱۸.۵ میلی متر، طزره ۱۳ میلی متر، امیریه ۱۲.۵ میلی متر، شهر دامغان ۱۱.۳ میلی متر، قوشه هفت میلی متر و حسینان یک میلی متر بوده است.

خان محمدی با بیان اینکه میزان بارش باران ثبت شده در سیستم خودکار هواشناسی تا ساعت ۷:۳۰ صبح امروز دوم فروردین ۱۴۰۲ بود گفت: بارندگی امروز هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از فردا بارش‌های پراکنده وزش باد و کاهش نسبی دما پدیده غالب آسمان دامغان خواهد بود، گفت: تا ابتدای هفته آینده شاهد استقرار این سامانه کم فشار بارشی در شهرستان خواهیم بود.

به گزارش مهر، سامانه کم فشار بارشی از روز گذشته وارد استان سمنان شده و بارش برف و باران را به دنبال داشته است همچنین برودت هوا دیگر اثر این سامانه در استان خواهد بود. سامانه کم فشار تا ابتدای هفته آتی در استان سمنان استقرار خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ