وضع و اصلاح قوانین اقتصادی، لازمه مهار تورم و رشد تولید است

اقتصاد ایران: همدان-دادستان همدان گفت: برای شدت و سرعت بخشیدن به مبارزه با مفاسد اقتصادی، نیازمند وضع، اصلاح و تحول اصولی در قوانین اقتصادی هستیم و این مهم لازمه مهار تورم و رشد تولید است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن خانجانی موقر با تبریک سال نو و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان؛ گفت: تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، هم سرزندگی و شادابی جسم را به ارمغان می‌آورد و هم جان را جلا می‌دهد.

وی در ادامه با لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید"، افزود: هر ساله برنامه ریزی های دستگاه قضائی برای تحقق عناوین مطرح شده، در دستور کار قرار داشته و در آن بخش‌هایی که مرتبط با سازمان است، تمام تلاش خود را برای اجابت مطالبه رهبر انقلاب به کار برده و می بریم.

دادستان همدان افزود: توجه به رشد اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید جز تأکیدات مقام عظمای ولایت است، بنابراین یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضائی، هم حول محور حمایت از تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی در هر سطحی قرار دارد.

خانجانی موقر اظهار کرد: برخی مفسدان اقتصادی با سوءاستفاده از نقص و یا نبود قوانین لازم، با انحصارطلبی در حوزه‌های مختلف، پیشبرد مقاصد شوم خود را در نگهداشتن تورم و افزایش آن می‌بینند که باید شناسایی و با جدیت تمام با آنان برخورد شود.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر برای ارتقا، توسعه و رشد تولید نیاز به حمایت همه جانبه در لایه‌های مختلف اقتصادی در کشور داریم، اما در این میان قوانین فعلی آنچنان که باید استوار و محکم نیست و یا در برخی موارد قانونی وجود ندارد.

این مقام مسؤول قضائی تأکید کرد: بنابراین برای شدت و سرعت بخشیدن به مبارزه با مفسدان اقتصادی و پیگیری‌های قانونی در حمایت از تولید؛ نیازمند وضع، اصلاح و تحول اصولی در قوانین اقتصادی هستیم و این مهم لازمه مهار تورم و رشد تولید است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ