نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد

اقتصاد ایران: سنندج- رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر ارائه و پس از تصویب شورا و تأیید فرمانداری نرخ‌های جدید اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خضری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر سنندج ارائه و پس از تصویب شورا و تأیید فرمانداری نرخ‌های جدید اعلام شد.

وی با بیان اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی از اول فروردین ماه به تاکسیرانان اعلام شده است، گفت: بیشترین نرخ کرایه تاکسی مربوط به مسیرهای میدان آزادی به «دوشان»، «آساوله»، «باباریز» و انقلاب و سایر مسیرها به سمت انقلاب و انتهای «نایسر» برابر با ۸ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج اذعان کرد: کمترین نرخ کرایه هم مربوط به مسیرهای میدان آزادی به سمت میدان گاز، میدان «ظفریه»، مبارک آباد، انتهای «شریف آباد»، انتهای «غفور»، مسیر میدان انقلاب به میدان سهروردی، ۱۷ شهریور، «کارآموزی»، میدان نبوت، لشکر، حاجی آباد، «کانی کوزله» و سایر مسیرها به سمت سه راه ادب، سه راه نمکی به شهرک اندیشه، میدان سهروردی به کمربندی ۱۷ شهریور، سهروردی به چهار راه طالقانی و سه راه ادب و نبوت با نرخ ۵ هزار تومان است.

خضری با تأکید بر اینکه برچسب نرخ‌های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع و رانندگان ملزم به نصب آن در معرض دید مسافران هستند، افزود: شهروندان سنندجی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت پول اضافی و یا هرگونه پیشنهاد و انتقادات؛ آن را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۹۲۰۴۰ و یا شماره مستقیم ۱۳۳ به بخش بازرسی و نظارت واحد تاکسیرانی اعلام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ