پیام تبریک نوروز رئیس جمهور پاکستان به ملت و دولت ایران

اقتصاد ایران: رئیس جمهور پاکستان به مناسبت فرا رسیدن نوروز به ملت و رئیس جمهور ایران تبریک گفت و خواهان توسعه روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس جمهور پاکستان روز سه شنبه به مناسبت فرا رسیدن نوروز به مردم و رئیس جمهور ایران تبریک گفت و خواهان توسعه روابط دو کشورهمسایه در زمینه‌های مختلف شد.

به نوشته وبگاه «پوینت نیوز»، «عارف علوی» رئیس جمهور پاکستان به مناسبت عید نوروز به آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور و ملت ایران تبریک گفت.

وی در توییتی نوشت: «به مناسبت عید نوروز، تبریک صمیمانه خود را به سید ابراهیم رئیسی، و ملت برادر ایران تقدیم می‌کنم.»

رئیس‌جمهور پاکستان در پیام نوروزی خود صلح و شکوفایی مستمر ایران و همکاری‌های نزدیک‌تر بین پاکستان و ایران در تمام حوزه‌ها و توسعه روابط دوجانبه را اعلام کرد.

«نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان نیز در پیامی فرار رسیدن عید نوروز را به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت. او در پیام خود خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال جدید، گفت «امیدوارم سال پیش‌رو با موفقیت و آرامش بی‌نظیر برای کشور همسایه و دوست، ایران همراه باشد.»

پاشینیان افزود روابط ارمنستان و ایران که در فضای اعتماد و احترام متقابل شکل گرفته و به هزاران سال قبل برمی‌گردد، از اهمیت ویژه‌ای برای جمهوری ارمنستان و مردم آن برخوردار است.

 وی در ادامه ابراز امیدواری کرد دو کشور در آینده نزدیک شاهد گسترش دستورکار دوجانبه باشند که به گفته وی، محرکی برای تعمیق و رشد بیشتر روابط دوستانه به نفع رفاه مردم ارمنستان و ایران و صلح منطقه‌ای خواهد بود.

نخست‌وزیر ارمنستان در پیام خود خطاب به سید ابراهیم رئیسی، برای ایران سالی پر از صلح و موفقیت‌های پایدار آرزو کرد. او در این پیام ضمن اشاره به روابط و دوستی دیرینه دو کشور، افزود: «بدون تردید می‌توانم بگویم که با ادامه مسیر همکاری‌ها، دستورکار چند لایه ارمنستان و ایران را در سال جدید به نفع رفاه دو ملت و دو کشور تقویت خواهیم کرد.»

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ