فعالیت قرارگاه ملی جهادگران در مناطق زلزله زده خوی

اقتصاد ایران: ارومیه -فرمانده بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی از آغاز فعالیت قرارگاه ملی جهادگران در مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

سرهنگ علی حیرانی در گفتگو با خبرنگار افزود: طی یک هفته گذشته قرارگاه ملی جهادگران فعال شده است و جهادگران از استان‌های تهران و قم در مناطق زلزله‌زده خوی حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: در حدود ۱۵۰ نفر از استان‌های تهران و قم در منطقه حضور یافته و فعالیت خود را در جهت بازسازی مناطق زلزله‌زده آغاز کرده‌اند که به تدریج از سایر استان‌ها جهادگران به قرارگاه ملی تا پایان تعطیلات اضافه خواهند شد.

حیرانی ادامه داد: هم اکنون آواربرداری از مناطق زلزله محوله به گروه‌های جهادی اتمام یافته و در مرحله بازسازی هستیم و گروه‌های جهادی در بحث تعمیر و بازسازی منازل مسکونی معسرین و منازل تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کمک‌رسانی لازم را انجام می‌دهند. او خاطرشان کرد: طی روزهای آینده گروه‌های جدیدی برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی و تعمیر منازل و ایجاد صد فرصت شغلی در مناطق زلزله زده خوی به گروه‌های جهادی ملحق خواهند شد.

فرمانده بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برابر مصوبات استانداری استان آذربایجان‌غربی میلگرد، شن و ماسه، سیمان به صورت رایگان بوده و در روستاها مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای بازسازی مناطق زلزله زده در نظر گرفته شده است.

حیرانی خاطرنشان کرد: به منظور بازسازی و کمک به افراد نیازمندی که توانایی لازم را برای بازسازی منازل خود را ندارند علاوه بر حمایت دولتی، گروه‌های جهادی در حدود ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای بازسازی و در حدود ۴۰ میلیون تومان برای تعمیرات منازل مسکونی کمک خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ