نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین/ تلفن ۱۵۱۷ پاسخگوی شکایات است

اقتصاد ایران: یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خود را اعلام کنند.

سید ابراهیم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد نظارت و بازرسی در طول ایام عید نوروز، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد از سال قبل و پیش از آغاز تعطیلات و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه را به منظور بازرسی و بررسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم مثل سوپرمارکت‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی ترمینال‌ها و ارائه خدمات از طریق مأموران ادارات کل استاندارد در سراسر کشور اقدام می‌کند. معاونین و مدیران ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد را به منظور سرکشی به مراکز استان‌ها و نظارت بر این بازرسی‌ها اعزام می‌شوند.

مدیرکل امور حقوقی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در صدد هستیم نارضایتی که مردم در طول نوروز از وضعیت عرضه کالا و خدمات دارند را کاهش دهیم و بتوانیم این نارضایتی را به صفر برسانیم.

وی تاکید کرد: نظارت و بررسی در تمامی حوزه‌های مربوط به نیازهای مردم انجام خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم انجام می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: وضعیت همه کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت‌ها، نحوه ارائه خدمات و پذیرایی در هتل‌ها، نحوه استفاده و عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و برخورد با مشتری‌ها، رضایت از سفر و تأخیر اتوبوس‌ها و قیمت بلیت‌ها در ترمینال‌ها و… از جمله موارد بررسی خواهد بود.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۱۵۱۷ شکایت خود را اعلام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ