کارهای احداث منازل در شهرک امام رضا(ع) مسجدسلیمان نیمه کاره ماند

اقتصاد ایران: مسجدسلیمان- استاندار خوزستان گفت: کارهای ابتدایی در شهرک امام رضا (ع) مسجدسلیمان انجام و منازل به مردم واگذار شده اما در میانه راه به دلیل رهاسازی پیمانکاران کار نیمه‌کاره ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز شنبه در حاشیه نشست شورای اداری مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران به وضعیت شهرک امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته به دلیل تخریب‌های ناشی از زلزله چند منطقه از شهر برای ساخت مسکن در نظر گرفته شد؛ یکی از این مناطق شهرک امام رضا (ع) است که کارهای ابتدایی در آن انجام و منازل به مردم واگذار شده اما در میانه راه به دلیل رهاسازی پیمانکاران کار نیمه‌کاره ماند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه شهرک امام رضا (ع) خود مالکی است، یادآور شد: رسیدگی به وضعیت زیرساخت، آسفالت، حمل و نقل، ارائه تسهیلات ارزان قیمت با کمک بانک‌ها وظیفه دولت است.

حسینی محراب تاکید کرد: پروژه‌های این شهرک (منازل) متعلق به مردم است و پیمانکارانی که کار را رها کرده‌اند باید پاسخگوی وضعیت این شهرک باشند.

وی عنوان کرد: مسجدسلیمان به دلیل کاهش تولیدات نفت توسط وزارت نفت با مشکلاتی روبه‌رو شده و متصاعد شدن گازهای سمی از برخی مخازن نیز موجب آلودگی نقاطی از این شهر شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: هیئت دولت در زمان‌های گذشته بنا داشت که برخی نقاط شهر مسجدسلیمان را به مناطق جدید انتقال دهد و از این رو تاکنون فعالیت خاصی غیر از در نظر گرفتن زمین انجام نشده است؛ البته توپوگرافی و بافت زمین این منطقه خاص است که برای آماده‌سازی باید هزینه و سختی‌های بسیاری را متحمل شویم اما این اراده وجود دارد که با کمک مسئولان و مردم این منازل تهیه شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ