نشانه‌های بهبود اقتصادی در سال آینده را شاهد هستیم

اقتصاد ایران: قزوین- استاندار قزوین گفت: نرخ رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، میزان صادرات غیر نفتی و بسیاری از موضوعات دیگر نشان دهنده بهبود فضای اقتصادی در سال‌های آینده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،  محمدمهدی اعلایی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری بخش محمدیه اظهار داشت: در روزهای پایانی سال حضور مدیرانی از ۳ قوه در بخش محمدیه و تشکیل این جلسه بیانگر اراده خدمتگزاری در تمامی بخش‌های حاکمیت به مردم است و اتحاد بین مسئولان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی برای برطرف شدن مشکلات بخش محمدیه در این جلسه اتخاذ شد، افزود: باید در نیمه اردیبهشت جلسه دیگری در استانداری برای پیگیری مصوبات جلسه برگزار شود تا مصوبات شکل اجرایی هم بگیرد.

اعلایی گفت: استان قزوین در تعداد شهرستان در رتبه‌های پایین کشور قرار دارد که این موضوع مشکلاتی را برای استان ایجاد کرده است و برخی از ساختارهایی که باید وجود داشته باشد را از دست داده‌ایم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در مقطعی امکان ایجاد شهرستان وجود داشت که باید توسط مسئولان پیگیری می‌شد ولی کوتاهی صورت گرفته است و استان به طور قطع نیازمند شهرستان جدید است.

وی افزود: در تقسیم بودجه استان سرانه نباید براساس سرشماری سال ۹۵ لحاظ شود و با توجه به افزایش جمعیت مناطقی مانند محمدیه باید در اعتبارات هم به صورت ویژه‌تر نگاه کرد.

اعلایی با بیان اینکه تبدیل ناحیه شهری مهرگان به شهر جدید مهرگان یکی از فرصت‌های خوبی بود که در مدت اخیر اتفاق افتاد، گفت: براساس تصمیم گیری اتخاذ شده‌، دولت متولی شهر جدید مهرگان می‌شود و این اتفاق یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند معضلات منطقه را برطرف کند و باعث کمک به توسعه محمدیه هم خواهد بود.

استاندار قزوین اضافه کرد: اتفاقات اخیر دیپلماسی نشان داد که تکیه بر اراده مردم و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی، باور به توان ملت و نگاه عزتمندانه در فضای بین المللی از لهجه غلیظ انگلیسی مؤثر تر است و برنامه‌ریزی جمهوری اسلامی متکی به ایمان به خدا و مردم خواهد بود و همین رویکرد نظم جدیدی را در فضای سیاسی دنیا به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه نشانه‌های بهبود اقتصادی را در سال آینده شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: نرخ رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، میزان صادرات غیر نفتی و بسیاری از موضوعات دیگر نشان دهنده بهبود فضای اقتصادی در سال‌های آینده است و امیدواریم دولت با همراهی مردم وضعیت اقتصادی را روز به روز بهتر کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ