شورای فرهنگ عمومی اردستان باید جایگاه اصلی خود را بازیابد

اقتصاد ایران: اردستان-فرماندار شهرستان اردستان گفت: درباره شورای فرهنگ عمومی در شهرستان باید تجدید نظر کنیم و آن را به همان جایگاه اصلی خود برگردانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی، اظهار داشت: اسفند، ماهی است که در آن شهادت شهدای بزرگواری همچون شهید باکری، شهید همت و شهید خرازی وجود دارد و این شهیدان باید سرلوحه فرهنگ ما باشند.

وی افزود: شورای فرهنگ هنری یک جایگاه راهبری در شهرستان دارد و در آن باید در حد کلان شهرستان تصمیم گرفته شود و اکنون در زیرمجموعه‌های شورای فرهنگ عمومی قرارگاه عفاف و حجاب، کمیسیون فرهنگی و غیره را داریم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در جایگاه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان باید تجدید نظر کنیم و جایگاه این شورا را به همان جایگاه اصلی خود برگردانیم.

احمدی‌طبا تصریح کرد: یکی از چالش‌هایی که در شهرستان و حتی کشور وجود دارد این است که نتوانستیم به خوبی جوانان دهه‌های ۸۰ به بعد را نسبت به ایران متعصب بار آوریم و این که رهبر انقلاب بر روی جهاد تبیین بحث می‌کنند همین موضوع است.

وی بیان کرد: این موضوع تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی در شهرستان‌ها مدنظر رهبر انقلاب است که باید به ریاست امام جمعه تشکیل شود و تشکیل این قرارگاه یک موضوع و اتفاق خوبی است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مستند اردستان سرای من از جمله کارهای فرهنگی در شهرستان اردستان است که تاکنون از سه قسمت آن رونمایی شده است، همچنین یادواره شهدا نیز در سال آینده برگزار خواهد شد که لزوم همکاری دستگاه‌های شهرستان وجود دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ