هشدار به مسافران نوروزی درباره امدادهای متفرقه

اقتصاد ایران: مدیرعامل امدادخودروایران با اشاره به این که در طرح امداد نوروزی مشترک با سایپا در سال ۱۴۰۲، ۲۵۰۰ اکیپ شیفت از سوی ایران خودرو و ۸۰۰ اکیپ شیفت از سوی سایپا به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم کشور هستند، گفت: ۳۰ پایگاه در مسیرهای پرتردد به صورت مشترک خدمات امدادی ارایه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از ایکوپرس؛ عباس میرحسینی در حاشیه مراسم آغاز طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا، با بیان این که به صورت شبانه روزی در تمام ایام 20 روزه طرح، خدمات رسانی صورت خواهد گرفت، بیان کرد: برای ماه مبارک رمضان نیز تمهیدات لازم برای مسافران دیده شده است و امسال برای نخستین بار و پس از اتحاد استراتژیک دو خودروساز ایران خودر و سایپا، تمامی جاده های کشور به صورت سراسری تحت پوشش خدمات امدادی قرار خواهد گرفت و بیش از 1423 شهر و روستا پوشش امدادی خواهد شد.

وی یادآور شد: مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا برای دریافت خدمات امدادی می توانند از سرشماره 096440 و اپلیکیشن ایساکو برای ایران خودرو و سرشماره 096550 برای دریافت خدمات سایپا تماس بگیرند.

وی اظهار امیدواری کرد، در سال جاری و با این اتحاد و همکاری مشترک، مردم کشورمان در سفرهای خود دغدغه ای نداشته و این خدمات صادقانه کمک کرده تا از ارایه خدمات غیر استاندارد توسط امدادگرهای متفرقه جلوگیری شود.

وی با اشاره به خطرات و تهدیدهای امدادخودروهای متفرقه و بی هویت در سطح راه ها و جاده های کشور، تاکید کرد: از مردم شریف کشورمان می خواهیم از طریق سامانه ها و درگاه های ارتباطی اطلاع رسانی شده خدمات را دریافت کنند تا منجر به دریافت خدمات بی کیفیت از طریق امدادگران متفرقه و نمایندگی ها یا تعمیرگاه های غیراستاندارد نشود.

میرحسینی گفت: تمام ناوگان ایران خودرو و سایپا مجهز به تجهیزات به روز بوده و قطعا تجربه و تخصص لازم را دارند و حتما از قطعات اصلی ایساکو و سایپا یدک استفاده می کنند.

به گفته وی، نه تنها ایران خودرو و سایپا به محصولات یکدیگر خدمات خواهند داد، بلکه امسال و در پی اجرای این طرح مشترک، به همه خودروها فارغ از برند، خدمات امدادی و عمومی ارایه خواهد شد. پیش بینی می شود که بیش از 100 هزار خدمات امدادی به کل محصولات و فارغ از برند، خدمات امدادی ارایه خواهد شد.

در ادامه، معاون ایساکو با بیان این که در طرح خدمات نوروزی در کل کشور 306 نمایندگی ایران خودرو و 205 نمایندگی سایپا، برای ارایه خدمات تدارک دیده اند، گفت: این نمایندگی ها به صورت تک شیفت و دو شیفت و تعدادی از آن ها به صورت شبانه روزی پذیرش خواهند داشت.

ماشالله وردینی با بیان این که نفرات اصلی نمایندگی هایی که تدارک دیده و انتخاب شده اند در نمایندگی ها حضور خواهند داشت، افزود: قطعات مورد نیاز بر اساس نرخ مصرف هفته ها، ماه ها و سوابق سال های گذشته تدارک دیده شده است و تمام تلاش ما این است که در تمام شبکه هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه متوقف نشود و سعی مان بر این است که در ساعت های اولیه پذیرش، خودرو ترخیص شود.

وی با اشاره به نظارت بر اجرای طرح، گفت: به صورت روش های حضوری، بازدیدهای محسوس و نامحسوس، سیستمی، نظارت بر تراکنش هایی که در سیستم ثبت می شود و نیز پذیرش ها و ترخیص ها و ماندگاری خودروها پایش صورت گرفته و تمامی دفاتر منطقه ای ایران خودرو و سایپا در کل کشور نیز به صورت حضوری بر روی این طرح نظارت خواهند داشت.

وی با اشاره به خدمات در محل، اظهار کرد: به لحاظ استاندارد فنی، اگر امکان ارایه خدمات امدادی باشد و نیاز به تجهیزات اساسی تعمیرگاهی نباشد، امدادگرهای ایران خودرو مجهز بوده و می توانند خدمات در محل ارایه دهند. اگر در صورت فنی نیاز به انتقال به تعمیرگاه باشد، حتما محصول به تعمیرگاه منتقل شده و خدمات لازم را دریافت خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ