بازار کتاب آمریکا در دست دکتر زئوس و کالین هوور

اقتصاد ایران: در هفته‌ای که گذشت یک کتاب سیاسی در آمریکا با نزدیک به ۱۰۰هزار نسخه پرفروش‌ترین کتاب شد، اما کالین هوور و دکتر زئوس سهم بیشتری با کتاب‌هایشان داشتند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از پابلیشرز ویکلی، ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا با کتابی با عنوان «شجاعت آزاد بودن» به پرفروش‌ترین کتاب در بازار کتاب آمریکا بدل شده است. گرچه او حدود ۱۰۰ هزار کتاب فروخت، اما نمی‌توان از او به عنوان سکان‌دار بازار نشر در هفته‌ای که گذشت یاد کرد زیرا کالین هوور با کتاب‌هایش هم مکان دوم و هم چند جایگاه دیگر را در اختیار دارد.

کتاب پرفروش دوم در فهرست پرفروش‌ها «هرگز، هرگز» نوشته مشترک کالین هوور و تارین فیشر است. اما موفقیت کالین هوور به همین جا ختم نمی‌شود و در فهرست کلی پرفروش‌های آمریکا در یک هفته اخیر وی با «با ما شروع می‌شود» با فروش بیش از ۳۵ هزار نسخه در جایگاه چهارم، با «با ما تمام می‌شود» با فروش نزدیک به ۳۲ هزار نسخه در مکان ششم و با «استخوان‌های قلب» با فروش ۲۶ هزار نسخه در جایگاه هشتم جای دارد. ضمن اینکه کتاب‌های وی در فهرست پرفروش‌های داستانی یکه‌تازی می‌کنند.

اما در فهرست کلی پرفروش‌ها دکتر زئوس نویسنده محبوب آثار کودکان نیز ۳ جایگاه را در اختیار دارد و با «تخم‌مرغ‌های سبز و کالباس» با فروش ۳۵ هزار نسخه در جایگاه سوم، با فروش «یک ماهی دو ماهی ماهی قرمز ماهی آبی» با فروش نزدیک به ۳۰ هزار نسخه در مکان هفتم و با فروش «گربه در کلاه» در تیراژ ۲۵ هزار نسخه جایگاه نهم پرفروش‌ها را در اختیار دارد.

«دیده‌بان توفان» نوشته سی.جی باکس با فروش ۳۳ هزار نسخه در جایگاه پنجم جدول و «عادت‌های اتمی» نوشته جیمز کلیبر با فروش ۲۳ هزار نسخه دهمین کتاب پرفروش هفته را تشکیل داده‌اند.

«دیده‌بان توفان» تنها ۱۰ روزاست که وارد بازار کتاب شده وداستانش درباره تحقیق درباره راز یک مرگ اسرارآمیز به دنبال ناپدید شدن یک استاد دانشگاه است. این رمان کتاب شماره یک فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز است.

«عادت‌های اتمی» نوشته جیمز کلیر اما از سال ۲۰۱۸ در بازار کتاب و کتابی در زمینه خودآموزی است که به خوانندگان یادمی‌دهد چگونه عادت‌های خوب را شکل بدهند و از شر عادت‌های بد خلاص شوند. این کتاب بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و به زبان فارسی نیز ترجمه و منتشر شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ