بازگشایی شهر زیرزمینی نوش‌آباد به روی گردشگران

اقتصاد ایران: اصفهان- کارشناس گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از بازگشایی شهر زیرزمینی نوش‌آباد به روی گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، جواد سنایی اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به موافقت دادستان شهرستان آران و بیدگل مبنی بر بازگشایی مجدد شهر زیرزمینی نوش‌آباد، این مجموعه تاریخی گردشگری از روز گذشته ۲۲ اسفندماه پذیرای گردشگران است.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه کارگروه فرهنگی شهر نوش‌آباد به‌منظور بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی این شهر تاریخی باهدف دست‌یابی به توسعه گردشگری ایرانی – اسلامی در منطقه، این مجموعه تاریخی - گردشگری میزبان گردشگران با رعایت ضوابط حجاب و عفاف ایرانی – اسلامی خواهد بود، لذا امید است گردشگرانی که این شهر تاریخی را به‌عنوان مقصد سفرهای خود به‌ویژه سفرهای نوروزی انتخاب می‌کنند ضمن احترام به آداب و رسوم میزبان، حقوق شهروندان و شئون اخلاقی را رعایت کنند.

رئیس کارگروه فرهنگی و گردشگری شهر نوش‌آباد افزود: مدیران اقامتگاه‌ها اصناف مرتبط با گردشگران، ضمن ارائه بهترین خدمات به گردشگران، طبق قانون در صورت ارائه خدمات یا فروش کالا به افراد فاقد حجاب، پس از یک‌بار اخطار در صورت تکرار توسط مراجع قانونی برخورد خواهد شد.

سنایی تصریح کرد: شهر تاریخی نوش‌آباد که در پنج کیلومتری شمال کاشان قرارگرفته، دارای یک‌صد اثر تاریخی از دوره‌های مختلف تمدنی در داخل بافت شهر و بیابان‌های اطراف آن است که می‌تواند فرصت مناسبی برای گردشگری در تعطیلات نوروزی باشد، همچنین کویرگردی به‌عنوان گردش محبوب مسافران تلقی می‌شود که علاوه بر زیبایی‌های طبیعی کویر، می‌توان سازه‌های تاریخی و قلعه دیدنی را در فاصله کوتاهی از این شهر مشاهده کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ