خبر خوب| مهریه خانم پزشک و ماجرای 313 عمل جراحی/ این شما و این خوب‌ترین خبر خوب عالم!

اقتصاد ایران: چند روزی است به مناسبت سالگشت میلاد فرخندهِ منجی عالم بشریت، حال دلِ وجب‌ به وجب کشورمان و مردمش خوب است. کوچه‌ها را چراغانی کرده‌ایم و دل‌ها را آذین بسته‌ایم تا همه دنیا بدانند مسافری عزیز در راه داریم. مسافری که نام مبارکش رعشه می‌اندازد به جان امپراتوری‌های ظلم و خود خوب‌ترین خبر خوب عالم است.

گروه خبرخوب: چند روزی است به مناسبت میلاد فرخندهِ منجی، حال دلِ وجب‌ به وجب کشورمان و مردمش خوب است. کوچه‌ها را چراغانی کرده‌ایم و دل‌ها را آذین بسته‌ایم تا همه دنیا بدانند مسافری عزیز در راه داریم. مسافری که نام مبارکش رعشه می‌اندازد به جان امپراتوری‌های ظلم و خود خوبترین خبر خوب عالم است. چند روزی است هرکجا که چشم می‌چرخانی می‌بینی، کوچک و بزرگ به امید آمدنش دل به هم گره زده‌اند و هرچه از دست‌شان برآمده انجام دادند تا بیشتر از پیش ثابت کنند ایران کشور امام زمان «عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف» است. خلاصه این آخر هفته بازار خبرخوب حسابی داغ داغ است. مردم کشورمان با اسم رمز «به عشق مهدی» دست به دست هم برای آمدنش یک‌دل شدند و باران محبت را در کوچه‌های سرزمین‌مان لبریز کردند تا چشم‌انتظاری‌ها سر برسد. بسته خبرخوب امروزمان مروری کوتاه بر حال و هوای شهر در ایام ولادت حضرت صاحب‌الزمان است.

تکلیف جالب یک معلم به دانش‌آموزان!

همین ابتدا بشنوید از معلمی که عشق به حضرت مهدی«عج» را مشق دل کرد. تکلیف این هفته‌شان فرق دارد. سخت که نه، فقط تکلیف دل است. خانم معلم‌شان گفته این‌بار فقط شما نیستید که این تکالیف را انجام می‌دهید. اصلا این تکلیف همه آدم بزرگ‌هاست. دانش‌آموزان کلاس دومی یک مدرسه را می‌گویم. پیش خودشان حساب و کتاب کرده بودند. حتما این چند روز تعطیل  یک کوه تکالیف نانوشته دارند که حسابی سرگرم‌شان می‌کند و از جشن تولد امام زمان جا می‌مانند. اما انگار خانم معلم حرف دلشان را خوانده. خانم معلم می‌گوید این بار آنچه که انجام می‌دهید را خود حضرت‌مهدی جان‌مان صحیح می‌کند. آن‌وقت می‌رود پای تخته و تکالیف این هفته  را می‌نویسد:«آدینه شماره 22 حل شود.خواندن نماز. فرستادن صلوات برای ظهور و سلامتی آقا. یک کار خوب انجام دهیم تا امام زمان را خوشحال کنیم.»

 

مهریه خانم پزشک و ماجرای 313 عمل جراحی!

مگر می‌شود حرف از میلاد صاحب‌الزمان باشد و خیل مشتاقانش به یمن این میلاد دست به کاری نزنند؟!  فرقی نمی‌کند چه معلم باشند و چه پزشک، چه لباس نانوایی به تن داشته باشند یا لباس کارگری. هر که باشند و هرکجا باشند در حرفه خودشان دنیا را گلستان قدوم آقا می‌کنند. مثل همین زوج پزشک که در روز نیمه شعبان در حرم آقاجان امام رضا علیه‌السلام دلشان را به نام هم زدند. از زیبایی مراسم ساده و ازدواج آسان‌شان که بگذریم باید دست مریزاد بگویم به مهریه معنوی عروس‌خانم که به عشق امام زمان‌جانمان گره خورده. انصافا یکی از قشنگی‌های جشن نیمه شعبان این بود که این زوج پزشک با مهریه 313 عمل جراحی رایگان برای نیازمندان روی تکه‌ای از فرش حرم ساده و به دور از تجملات به عقد هم در‌آمدند! دعای امام زمان بدرقه زندگی‌شان.

 

جشنی به وسعت دل سربازان کوچک امام زمان!

کم نبودند جشن و کارهای خیر و نیکی که در این چند روز برای میلاد آقایمان برگزار شد اما شنیدن و دیدن جشن‌های بی‌ریا سربازان کوچک امام زمان«عج» شیرینی خاص خودش را دارد. سربازان کوچکی که تار و پود دل‌شان گره خورده به محبت صاحب‌الزمان «عج». دانش‌آموزان یک مدرسه در یزد ریال به ریال به عشق حضرت مهدی«عج» در قلک‌هایشان جمع کردند تا با اهدای قلک‌هایشان در جشن نیمه‌شعبان مسجد مقدس جمکران سهمی داشته باشند. دهه‌نودی‌های یکی از مناطق محروم روستای طالقان نام زیبای حضرت حجت را روی دیوارهای آجری خانه‌هایشان نقش زدند.سربازان کوچک امام زمان در روستای«باخزر» مشهد با یک نیمکت و چند لیوان کاغذی و یک پارچ شربت موکب‌ساده‌ای برپا کردند تا شیرینی تولد امام زمان «عج» را با مردم روستایشان شریک شوند. نوجوانان کرجی با رونمایی از نماهنگ «این ۳۱۳» نفر به استقبال این جشن بزرگ رفتند و هزار و یک اتفاق نیک دیگر که این سربازان کوچک چه آنها که در روستاهای محروم بودند چه آنها که در شهرهای بزرگ رقم زدند تا سلام و ارادت‌شان را به فرمانده دلها ابراز کنند!

این عشق بین‌المللی است!

از قشنگی‌های دیگر جشن میلاد امام زمان این بود که ساکنان قم و جمکران، در خانه‌هایشان را به روی زائرین امام زمان به منظور اسکان رایگان باز کردند. بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر در این عید بزرگ از زائر و مجاور خودشان را به مسجد مقدس جمکران رساندند. از این جمعیت 5 هزار کالسکه سوار و سربازان در گهواره امام زمان در مسیر پیاده‌روی طریق‌المهدی حضور داشتند.  در این مسیر شیعیان کشورهای مختلف از جمله افغانستان، پاکستان، هند، یمن، نیجریه، عربستان، عراق، سوریه، ترکیه و آذربایجان با برپایی موکب به خدمت‌رسانی به زائران پرداختند.در اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه(س) 90 زوج جوان پیوندآسمانی‌شان را ثبت کردند. ۴۴ زندانی غیرعمد کرمانشاهی به‌مناسبت نیمه شعبان آزاد شدند. یک نانوای کاشانی به مناسب میلاد پدرمان حضرت مهدی نان رایگان بین مردم توزیع کرد. کاسب‌ها روی اجناس‌شان تخفیف گذاشتند و ...

عشق محمد بس است و آل محمد

همه آنچه که گفتیم و خواندید نشان از دوستداران اهل‌بیت دارد. عشقی که رحمت خدا را به همراه دارد و انتهای مسیرش هم سعادت دنیا است و هم سعادت عقبی. همانطور که امام علی‌ علیه السلام می‌فرماید:« هر کس ما را در دل دوست داشته باشد و با زبانش یاری کند و با دستش به دفاع از ما برخیزد (یعنی با تمام وجود دلباخته ما باشد)، در بهشت هم درجه و همنشین ما خواهد بود و هر که ما را با دل دوست بدارد و با زبان یاری کند و همراه ما با دشمنانمان نجنگد، یک درجه پایین تر خواهد بود و هر که با قلبش ما را دوست دارد ولی با زبان و دست به یاری ما نشتابد، در بهشت خواهد بود.»

*خوش‌خبر باشید!

و اما سخن پایانی، خبرهای خوب‌تان را در قالب دلخواه خود (عکس، متن، فیلم، صوت و…) تولید کنید و آن را با هشتگ #خبر_خوب در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید تا هم دیگران را در حال خوش خودتان شریک کنید و هم ما بتوانیم اخبار شما را بازنشر کنیم. اگر هم تمایل داشتید در هر یک از شبکه‌های اجتماعی که فعال هستید، خبرتان را از طریق اکانت khabar_khoub_iran@ یا شماره تلفن ۰۹۳۳۰۸۲۶۳۱۲ برای ما بفرستید. در این جشنواره فرقی نمی‌کند در ایتا و بله و روبیکا و گپ باشید یا در تلگرام و اینستاگرام و توییتر و واتس‌اپ؛ مهم این است که سهمی در حال خوش اطرافیان‌تان داشته باشید. منتظر خبرهای خوب شما هستیم. خوش‌خبر باشید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ