اکونیوز گزارش می دهد؛

عفو و آزادی ۷۵۲ نفر زندانی در استان اصفهان

اقتصاد ایران: گلپایگان _ به دست آوردن رتبه نخست در حوزه اشتغال اداره زندان گلپایگان کار مشترک بین زندان و دستگاه قضائی است زیرا به تنهایی اداره زندان نمی‌توانست در این حوزه موفق شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،  غلامعلی محمدی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان عج الله، اظهار کرد: آمارهای امید بخش قضائی و اشتغال زندانیان و کمک خیرین به آزادی زندانیان، و رتبه یک کشوری دادگستری که از سوی رئیس دادگستری گلپایگان گفته شد قابل تحسین است.
وی گفت: سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه به لحاظ توجه ویژه با خیر و برکت است که نمونه بارز آن آزادی ۷۵۲ نفر زندانی در استان اصفهان است.

رئیس اداره زندان‌های کشور افزود: با حضور رئیس قوه قضائیه در استان اصفهان ۴۹ نفر از محکومان قصاص با بخشش اولیای دم آزاد شدند.
محمدی با بیان اینکه زندان یکی از واقعیت‌های تلخ جامعه بشری است، گفت: زندان باید به مرکز فرهنگی تبدیل شود و نباید دلخوش به توسعه زندان نیستیم. زندانیان به دلایل فقر مالی و فقر فرهنگی زندان شدند.
وی با بیان اینکه ارتکاب جرم با مسائل اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ارتباط مستقیم دارد، ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی، سرقت آمار نخست ورودی به زندان شده است.

رئیس اداره زندان‌های کشور گفت: وظیفه اداره زندان اصلاح و تربیت و حرفه آموزی است تا موجبات بازگشت زندانیان به جامعه فراهم می‌شود.
محمدی ادامه داد: به دست آوردن رتبه نخست در حوزه اشتغال اداره زندان گلپایگان کار مشترک بین زندان و دستگاه قضائی است زیرا به تنهایی اداره زندان نمی‌توانست در این حوزه موفق شود.

وی تاکید کرد: خانواده زندانیان بیشتر از زندانی متحمل سختی می‌شود لذا تکلیف اداره زندان کمک به معیشت خانواده زندانیان است.

گزارش : روح الله علایی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ