اکونیوز گزارش می دهد؛

ارائه سرویس احراز هویت نشانی شهروندان از سوی اداره پست

اقتصاد ایران: گلپایگان _ باتوجه به افزایش حجم مرسولات ، اداره پست شهرستان گلپایگان برای ارسال بسته های پستی یک کامیون مازاد در نظر گرفته است و تمامی ملزومات اعم از پاکت، کارتون و لفاف برای این ایام پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، جواد برجی گفت : سرویس احراز هویت نشانی شهروندان توسط اداره پست شهرستان گلپایگان انجام می شود، این خدمت مخصوص افرادی است که ثبت نام خودرو جدید، تعویض پلاک انجام می دهند ارائه می شود، همچنین همکاری گسترده تر با اداره صنعت معدن و تجارت برای احراز هویت مکانی و نشانی مراجعه کنندگان انجام می شود.
وی افزود: یکی یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط اداره پست شهرستان گلپایگان توزیع کارت سوخت می باشد، که این خدمت در حال حاضر توسط سایت پلیس ۱۰+ ، نیروی انتظامی و شرکت نفت صادر می شود.

رئیس پست شهرستان گلپایگان در خصوص حجم مرسولات ارسالی و دریافتی در ایام نوروز، بیان کرد : باتوجه به افزایش حجم مرسولات ، اداره پست شهرستان گلپایگان برای ارسال بسته های پستی یک کامیون مازاد در نظر گرفته است و تمامی ملزومات اعم از پاکت، کارتون و لفاف برای این ایام پیش‌بینی شده است.
وی افزود: مشاغل خانگی به عنوان نوعی شغل با درآمد نسبتا پایدار معرفی می شود، اینگونه مشاغل به دلیل مزایای مختلف خود نزد بسیاری افراد مورد پذیرش قرار گرفته است.

در همین راستا رئیس اداره پست شهرستان گلپایگان بیان کرد : این سازمان متولی مشاغل خانگی هستند و اگر افرادی هستند که برای ارسال محصولاتشان شناسایی نشده اند، به اداره پست شهرستان مراجعه کنند.

گزارش : مرضیه جابری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ