معرفی بهترین مراکز خرید کیش + عکس

اقتصاد ایران: جزیره کیش یکی از جذاب ترین مناطق جنوبی ایران محسوب می شود. این جزیره سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است. مراکز خرید عالی، تفریحات شبانه و جاذبه­ های دیگر از جمله دلایلی هستند که افراد این جزیره را برای تعطیلات خود انتخاب می­کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، جزیره کیش یکی از جذاب ترین مناطق جنوبی ایران محسوب می شود. این جزیره سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است. مراکز خرید عالی، تفریحات شبانه و جاذبه ­های دیگر از جمله دلایلی هستند که افراد این جزیره را برای تعطیلات خود انتخاب می­کنند. در این مطلب، قصد داریم تعدادی از مراکز خرید جزیره کیش که نزدیک به هتل صدف کیش هستند را معرفی کنیم.

مرکز خرید دامون

این مرکز خرید 98 مغازه دارد که شامل فروشگاه لباس، کفش و کیف شده و محصولات زیبایی را به همراه طلا، جواهرات به فروش می­رساند. همچنین انواع کالاهای دیجیتال و خوراکی­های خوشمزه را می­توان در آن یافت. طبقه دوم این مرکز خرید با داشتن یک پیست اسکیت روی یخ، بسیاری از گردشگران را سرگرم می کند. پیانو و موسیقی نیز فضای این مرکز خرید را دلنشین و آرامش بخش می­سازند.

مکان: ایران، استان هرمزگان، کیش، خیابان وصال.

مرکز خرید سارینا 1

سارینا مال در مجاورت پردیس و کیش مال قرار دارد و هتل صدف کیش نیز در همین حوالی است. بنابراین، اگر می­خواهید اقامتی مجلل در نزدیکی این مراکز خرید داشته باشید، هتل صدف می­تواند گزینه خوبی باشد.

مکان: ایران، استان هرمزگان، کیش، بلوار خیام.

مرجان مال

یکی از مراکز خرید که در ساحل نزدیک خلیج­فارس قرار دارد، مرکز خرید مرجان است.  این مرکز خرید، هم واحدهای مسکونی و هم تجاری دارد. طراحی و معماری لوکس و مدرن، آن را به یک مرکز خرید محبوب در بین بازدیدکنندگان تبدیل کرده­است.

آکواریوم بزرگ مرجان مال دارای 800 گونه ماهی است. همچنین 39 فواره و 420 پروژکتور در مرجان مال وجود دارد که آن را به یک مرکز خرید رنگارنگ تبدیل کرده­اند. شما می­توانید پس از اقامت در هتل صدف کیش، هر آنچه که نیاز دارید را در اینجا پیدا کنید.

مکان: ایران، استان هرمزگان، کیش، روبه روی پارک مرجان.

مرکز خرید مروارید

این مرکز خرید دارای هشت فروشگاه بزرگ است؛ از لباس گرفته تا ظروف آشپزخانه را می­توانید در آن پیدا کنید. رستوران، کافه و کافی­نت نیز در مرکز خرید مروارید وجود دارند.

مکان: استان هرمزگان، کیش، بلوار مروارید.

مرکز خرید بین المللی مریم

اگر دوست دارید در فضای باز خرید کنید، مرکز خرید بین­المللی مریم مکان مناسبی برای شما است. لباس، کیف، کفش، محصولات زیبایی، محصولات بهداشتی و موادغذایی را می­توانید در اینجا پیدا کنید. هتل صدف کیش را رزرو کرده و با خیالی آسوده برای خرید اقدام نمایید.

مکان: استان هرمزگان، کیش، خیابان سنایی.

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 1 که در دو طبقه با 200 فروشگاه ساخته شده است، یکی از بزرگترین مراکز خرید جزیره کیش به شمار می­رود. می­توانید لباس، کفش و کیف را در آن پیدا کنید. علاوه بر این، برخی از امکانات و خدمات مانند رستوران، چایخانه سنتی، کافه، آژانس های مسافرتی، بانک­ها و کافی­نت نیز در این مرکز خرید وجود دارند.

مکان: ایران، استان هرمزگان، کیش، خیابان فردوسی.

مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید پردیس 2 در کنار مرکز خرید پردیس 1 قرار گرفته است. کالاهایی مانند پوشاک، کیف، کفش، چمدان، گل­مصنوعی، تجهیزات ورزشی، خواربار، وسایل برقی، محصولات خانگی و غیره در اینجا به فروش می­رسند. هتل صدف کیش موقعیت مناسبی با این مراکز خرید دارد. علاوه بر این، مرکز خرید پردیس 2 دارای رستوران و کافه و یک بانک نیز است.

مکان: ایران، استان هرمزگان، کیش، میدان پردیس.

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون یک سازه دو طبقه متمایز در مقایسه با سایر مراکز خرید از نظر معماری است. کافه و رستوران در این مرکز خرید به شما کمک می­کند تا روحیه خود را تازه کنید و برای خریدهای بیشتر آماده شوید!

مکان: استان هرمزگان، کیش، بلوار ساحل.

مرکز خرید پانیذ

پانیذ یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در نزدیکی هتل صدف کیش است که بسیاری از مسافران، آن را انتخاب می­کنند. مغازه های این مرکز خرید پوشاک، کیف، کفش، لوازم­بهداشتی، لوازم­آرایشی، عینک و عینک آفتابی، ساعت، موادغذایی، دکور خانه، ظروف­آشپزخانه، وسایل­برقی، اسباب­بازی، تلفن­همراه، جواهرات و غیره ارائه می­دهند.

مکان: ایران، استان هرمزگان، کیش، خیابان فردوسی.

مرکز خرید بین المللی ونوس

310 مغازه در این مرکز خرید موجود است. اگرچه ساختمان آن دو طبقه است، اما بیشتر مغازه ها در طبقه اول هستند. علاوه بر این، کافه و رستوران با غذاها و نوشیدنی­های خوش­طعم پذیرای شما خواهند بود.

مکان: استان هرمزگان، کیش، خیابان سنایی

مرکز خرید پارس خلیج

مرکز خرید پارس خلیج، یکی دیگر از مراکز خرید جزیره کیش و در حوالی هتل صدف کیش است که از نظر تنوع اجناس، یکی از بزرگترین­ مراکز محسوب می­شود. در این مغازه­ها، لباس، کیف، کفش، عینک، عینک آفتابی، محصولات­بهداشتی، لوازم­آرایشی، اسباب­بازی، تلفن­همراه، ابزار دیجیتال، دکوراسیون منزل و ظروف آشپزخانه به فروش می­رسند.

مکان: ایران، استان هرمزگان، کیش، خیابان میر مهنا

هتل صدف برای اقامت در نزدیکی مراکز خرید کیش

از آنجایی که بیشتر مراکز خرید در ضلع شرقی جزیره واقع شده اند، گزینه­های زیادی برای انتخاب هتل خواهید داشت. اگر دوست دارید اقامتی مقرون­به­صرفه در نزدیکی این مراکز خرید داشته باشید، ما هتل صدف کیش را به شما پیشنهاد می­دهیم.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل­ های کیش، شامل اتاق­ ها و سوئیت‌های کاملا مجهز بر اساس استانداردهای بین­‌المللی است. هتل چهار ستاره صدف دارای لابی خیره­ کننده، آسانسور پانوراما و رستوران‌های خارق‌العاده‌ای مانند رستوران کوه نور است. این رستوران داخل یک کوه مصنوعی با آبنماهای زیبا، سرو غذاهای ایرانی و بین­المللی و یک کافه زیبا، رضایت میهمانان را جلب می­کند. هتل صدف در موقعیت مناسبی در مرکز شهر و در مجاورت ساحل و مراکز خرید بزرگ مانند مرکز خرید مروارید واقع شده است.

همچنین هتل صدف فاصله کمی تا جاذبه ­های گردشگری کیش از جمله شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، اسکله بزرگ و مرکز غواصی دارد. تمام این موارد، هتل صدف را به مکانی مناسب برای مسافران تبدیل کرده­اند.

رزرو متنوع ترین هتل های کیش در فلای تودی

دامون، سارینا، مرجان، مروارید، مریم، ونوس و ... از معروف­ترین مراکز خرید جزیره هستند که نزدیک به هتل صدف کیش نیز قرار دارند. برای رزرو این هتل و سایر هتل­های جزیره زیبای کیش، کافی­است به فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت متنوع ترین فهرست هتل های کیش را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین و متنوع ترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ