اکونیوز گزارش می دهد

ارسال حدود ۶۰ هزار مرسوله پستی به سراسر کشور از گلپایگان

اقتصاد ایران: گلپایگان _ یکی دیگر از خدمات اداره پست ارائه کد پستی محل سکونت برای مکان های نوساز است و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۳۲۰۰ کد پستی قدیم و جدید، تایید شده و به شهروندان ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، رئیس اداره پست شهرستان گلپایگان گفت : در حال حاضر در گلپایگان ۱۲ نامه رسان در داخل شهر و ۱۵ نامه رسان روستایی مسئولیت پخش مرسولات پستی را بر عهده دارند.
وی افزود : در برآیند سال ۱۴۰۱ در شهرستان گلپایگان حدود ۶۰ هزار محصول به سراسر کشور ارسال شده است و حدود ۱۶۰ هزار مرسوله وارد شهرستان شده که مشمول شهر گلپایگان، روستاهای اطراف، شهر گوگرد و گلشهر می باشد.

جواد برجی افزود : یکی دیگر از خدمات خاصی که در اداره پست صورت گرفته است، ارائه طرح تیروئید می باشد که طی آن ۷۵۲ نمونه گیری که از نوزادان ۲ یا ۳ روزه که توسط بیمارستان و درمانگاه گرفته شده بود، توسط پست به مرکز استان ارسال گردیده است.
وی بیان کرد : یکی دیگر از خدمات اداره پست ارائه کد پستی محل سکونت برای مکان های نوساز است و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۳۲۰۰ کد پستی قدیم و جدید، تایید شده و به شهروندان ارائه شده است.

برجی در پاسخ به سوال زمان هایی که اختلال شبکه اینترنتی وجود دارد، بیان کرد : شبکه اتصال در اداره پست به صورت اینترانت می باشد و ما مشکلی در خصوص ارسال مرسولات پستی نداریم زیرابه صورت شبکه‌ای از طرف اداره کل استان استان اصفهان پشتیبانی می شود.
اینترانت یک نسخه کوچکتر از اینترنت با قابلیت مشابه است، اما تنها در داخل شرکت یا سازمان مربوطه قابل استفاده می باشد و یک شبکه بین المللی نیست.

گزارش : مرضیه جابری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ